ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

РПЛ, Опоблок та "Батьківщина" купують рекламу на ТБ за держкошти - КВУ

16.08.2018, 12:30

Радикальна партія Олега Ляшка, “Опозиційний блок” та “Батьківщина” активно купують рекламу на телебаченні за державні кошти. Про це свідчать дані зі звітів політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІ квартал, повідомляється на сайті Комітету виборців України.

Згідно з інформацією, упродовж квітня-червня РПЛ загалом витратила 13,4 млн грн. Із них половину суми, 6,5 млн., було спрямовано на оплату рекламних матеріалів. Зокрема, за 4,7 млн партія оплатила рекламу на телебаченні: кошти перераховано ТОВ “Новини 24” (понад 1,3 млн), ТОВ “Інформаційне агентство “112 Україна” (1,7 млн), ТОВ “Телеканал “Прямий” (1,2 млн).

“Опозиційний блок” витратив 15,7 млн, із яких 4,2 млн – на рекламу. Із них 3,2 млн спрямовано на рекламу по ТБ: найбільше, понад 2,5 млн, “Опозиційний блок” перерахував ТОВ “ІНТЕР реклама центр” за розміщення матеріалів у телеефірі. Платежі здійснено у квітні та травні.

Рекламні матеріали були куплені партіями за кошти, отримані з Державного бюджету України.

ВО “Батьківщина” загально витратила 31,9 млн, із яких 24,8 млн – на рекламу. Більшість витрат було проведено за власні кошти партії. Однак частину реклами по ТБ партія оплатила за рахунок коштів державного фінансування. Так, у якості оплати за виступ 1 млн державних коштів було перераховано ПрАТ "Телеканал “ІНТЕР”, 1,2 млн – ТОВ “СТАРЛАЙТ БРЕНД КОНТЕНТ”, 1,4 млн – ТОВ “ГЛОБАЛ МЕДІА ГРУП”.

Також, хоч і в менших масштабах, оплачувала рекламу на ТБ за кошти платників податків “Самопоміч”. Партія витратила на це 0,6 млн грн.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!