Росіяни масово відписуються від Z-каналів – росЗМІ
Z-канали масово втрачають передплатників, а політичні ток-шоу – глядачів. Про це пише Telegram-канал "Можем объяснить", посилаючись на статистичні дані.
Зокрема, рейтинг шоу Володимира Соловйова впав у півтора раза. До кінця 2022-го серед 100 найпопулярніших передач у Росії (аудиторія 4+, за даними Mediascope) були п'ять пропагандистських ток-шоу, а найвище – "Вечір із Соловйовим": 14-те місце з рейтингом 3,6%. Через рік Соловйов, як і раніше, популярніший за колег-пропагандистів, але лише на 35-му місці з рейтингом 2,1% (падіння більш ніж у півтора раза).
Про зменшення кількості переглядів у пропагандистських сайтів, свідчить статистика сервісу LiveInternet.
РИА Новости, "Комсомольська правда" та "Известия" за рік втратили від 9 до 20 млн відвідувачів. У грудні 2023 року на сайт РИА зайшли 60 млн унікальних користувачів, а в грудні 2022-го – 75 млн. "Лента.ру" минулого грудня відвідали 54 млн людей (роком раніше – 63 млн). Найбільші втрати – у "Комсомольської правди". Якщо в грудні 2022 року на сайт КП зайшли 107 млн користувачів, то через рік – всього 87 млн.
Як зазначають автори Telegram-каналу "Можем объяснить", від Z-каналів масово відписуються користувачі. Втрати почалися після невдалого заколоту Євгена Пригожина в червні. Найбільше відписок – у так званих воєнних кореспондентів, які втрачають майже по 1 тисячі підписників на день, свідчать дані TgStat.
Канал WarGonzo (Семен Пегов) з червня втратив понад 200 тисяч передплатників (з 1,3 млн до 1,09 млн). Подібні втрати в Євгена Піддубного (мінус 170 тисяч за пів року). Юрій Котенок втратив понад 50 тисяч передплатників. А так званий воєнний кореспондент ВГТРК Олександр Сладков узагалі перестав бути мільйонником: у липні на нього було підписано 1,08 млн, зараз – лише 944 тисячі.
Help us be even more cool!