Росія та Білорусь створили об'єднаний пропагандистський медіахолдинг
Росія і Білорусь підписали постанову про створення об'єднаного медіахолдингу Союзної держави. Про це повідомляють російські медіа “Відомості” та “Медуза”.
Відповідну постанову підписали 29 січня російський та білоруський диктатори Володимир Путін та Олександр Лукашенко на засіданні вищої держради РФ та Білорусі в Санкт-Петербурзі (Росія).
До медіахолдингу ввійдуть чотири чинні медіа: дві щотижневі газети, щотижневий журнал і телеканал. Вони забезпечуватимуть “єдину скоординовану політику”, сказав російський міністр цифрового розвитку, зв'язку та масових комунікацій Максут Шадаєв. Також він зазначив, що водночас опрацьовується питання “про створення медіахолдингу з нуля”.
Російський Інтерфакс повідомив, що ініціював розвиток союзного медіахолдингу Олександр Лукашенко. Він пояснював цю потребу “неослабним протистоянням лінією Захід – Схід” і казав, що медіакомпанія має бути створена, щоб “не програти битву за уми та серця наших громадян на друкованих, теле-, радіо- та цифрових полях битви”.
До складу медіахолдингу, за даними російських медіа, увійдуть щотижнева газета “Союзне віче” парламентських зборів Союзу Білорусі та Росії (поширюється як безкоштовний додаток до “Комсомольської правди” в Росії та до “Народної газети” в Білорусі, загальний наклад 318 625 примірників); щотижнева газета “Союз. Білорусь, Росія” Ради міністрів Союзної держави (виходить додатком до “Російської газети” та “Радянської Білорусі” й поширюється у всіх регіонах двох країн (загальний наклад 321 429 примірників); щомісячний ілюстрований суспільно-політичний журнал “Союзна держава” (видається ВД “Комсомольська правда”, наклад 15 тис. примірників); телеканал “БелРос”, союзне радіо- та інтернет-мовлення, канали на YouTube та Rutube, Telegram та “Яндекс.Дзен”, інформаційно-аналітичний інтернет-портал Союзної держави.
Help us be even more cool!