ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Російський канал RT платив британським депутатам за участь в ефірах - Transparency International

01.08.2018, 16:20
Фото - dw.com

З 2014 року депутати Великої Британії отримали від російського пропагандистського телеканалу Russia Today (RT) не менше 93 700 фунтів стерлінгів за участь в ефірах. Про це йдеться у доповіді “У чиїх інтересах?”, опублікованій міжнародною антикорупційною організацією Transparency International (TI), повідомляє Тиждень з посиланням на DW.

У доповіді зазначається, що дана сума не включає гонорари двох колишніх парламентаріїв за ведення власних шоу на RT.

Зокрема, експерти організації проаналізували документи Палати громад британського парламенту. Так, за даними TI, з 2010 по 2017 роки понад 160 британських політиків і чиновників з'являлися в ефірі пропагандистського телеканалу 381 раз.

Крім того, британські чиновники отримували виплати від  Азербайджану. З 2007 по 2017 роки Баку витратив понад 333 тисяч фунтів стерлінгів на оплату перельотів і проживання британських парламентаріїв. Відзначається, що за цей час Азербайджан відвідали понад 70 британських депутатів.

Водночас двоє парламентаріїв брали участь у спостереженні за виборами в Азербайджані, які бойкотувала світова спільнота. Автори доповіді вбачають у даній  ситуації конфлікт інтересів, оскільки участь у спостережній місії була оплачено владою Азербайджану.

“Спроби допомогти розвитку демократії за кордоном в результаті будуть зведені нанівець, якщо ті, хто обраний представляти нас, працюють в інтересах режимів, які прагнуть підірвати демократію”, - наголосили автори доповіді.

Нагадаємо, раніше британський медіарегулятор Ofcom розпочав три розслідування проти російської мережі телеканалів Russia Today (RT).

У квітні Ofcom заявив про початок розслідування щодо телекомпанії Russia Today (RT), яку підозрюють у порушенні принципу неупередженості. У грудні 2017 року у Франції письменники, історики, викладачі підписали прохання закрити Russia Today.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!