ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Роман Рак: Газета без «джинси» — можлива

05.02.2013, 03:57
Відомий львівський журналіст, головний редактор старосамбірської газети «Коловорот» Роман Рак каже, що робити «районку» без «джинси» та з дотриманням журналістських стандартів — цілком можливо. Про це йдеться в його інтерв’ю виданню «Варіанти».
 
Роман каже, що працюючи над газетою «Коловорот» зрозумів, що робити чесною стосовно свого читача абсолютно можливо і при цьому ще й заробляти гроші. Зокрема, він навів приклад, як домовлявся про рекламу у виборчому штабі одного з кандидатів у депутати перед виборами 2012.
 
«Коли я йшов туди, то мене відмовляли говорити з ними про такі речі, як позначки, наприклад. Бо коли я спілкувався тут з друзями, які займаються рекламою, то вони казали, щоб більше ніж про 2000 (у гривнях) за сторінку я навіть не думав говорити. І які там позначки "реклама"? Якщо щось взагалі дадуть, то вже буде добре. В результаті це виглядало приблизно так. Сидить чоловік, який питається: "Тут от момент є такий, можна ми вам будемо давати матеріали без позначки "реклама"? Я кажу: "Ви знаєте, принципи роботи нашої газети цього не дозволяють". І він: "Не можна? Ну, добре"».
 
Журналіст розказав, що їм вдалося продавати першу сторінку за 9 тисяч, а інші — 6 тисяч гривень як офіційну рекламу з відповідними позначками. «Одного разу вийшла реклама на першій сторінці і там була позначка "PR", з боку писало "Передвиборча агітація", таке ж дублювалось внизу і ще під цим давалась плашка, де писалось, що матеріали, які позначені позначкою "піар" або "передвиборча агітація" оплачуються зі штабів кандидатів і приймаються газетою на комерційній основі».
 
Проте, на думку Романа, читачі не зважають на такі речі, як дотримання журналістських стандартів. «Можна було робити значно гіршу газету і це не особливо вплинуло б на продажі. Газета могла не дотримуватися журналістських стандартів, друкуватися на гіршому папері, з гіршим дизайном. Люди будуть її читати, якщо там буде альтернативна від владної точка зору. Нікому не було цікаво яких стандартів ми дотримуємось. Нікому не було цікавим те, що ми маркуємо "рекламу". Повністю. Нікому не було цікаво, що у тих матеріалах, які ми писали про власників писалось "у цій статті йдеться про власників газети Коловорот"».
 
Засновником газети «Коловорот» у Старому Самборі Львівської області є підприємство «Екобескид»та Громадська формація «Дністер», інвестор — Валерій Холодило. За словами Романа Рака, інвестор не втручається в редакційну політику, а матеріали про власників маркують повідомленням «У цій статті йдеться про власників газети Коловорот». Випуски газети можна переглянути тут.
Liked the article?
Help us be even more cool!