ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Робоча група з нагляду за роботою ЗМІ під час виборів розглянула перші порушення

31.01.2019, 11:53
Фото - nrada.gov.ua

Робоча група з нагляду за дотриманням медіа виборчого законодавства, що створена при Національній раді, розглянула 25 січня перші випадки поширення в ЗМІ матеріалів, які містять ознаки порушення законодавства про вибори. Про це повідомляється на сайті Нацради.

Так, в ефірі радіостанції “Ретро ФМ” (ТОВ “ТРК “НБМ-Радіо”) у Києві з 7 по 21 січня зафіксовано трансляцію рекламних роликів потенційних кандидатів на посаду Президента України Олександра Вілкула й Олега Ляшка.

Ці аудіоматеріали, йдеться в повідомленні, були відокремлені від інших програм словами “політична реклама”. Однак станом на 21 січня ці особи не були зареєстровані ЦВК кандидатами на посаду глави держави і трансляція таких роликів, відповідно до Закону України “Про вибори Президента України”, є неправомірною.

Робоча група вирішила звернутися до ліцензіата з інформуванням про виявлений факт трансляції і проханням повідомити підстави, на яких вона відбувалася. Після отримання роз’яснень Нацрада надішле опрацьовану інформацію до ЦВК і НАЗК для вжиття заходів у межах компетенції.

Інший випадок стосувався оприлюднення в ефірі телеканалу “1+1” (ТОВ “ТРК “Студія 1+1”) результатів соціологічного опитування. Водночас не було названо замовників опитування, території, яку воно охоплювало, способу формування соціологічної вибірки опитуваних, методу опитування і не було озвучено точного формулювання питань, як цього вимагає виборче законодавство.

Саме опитування проводилося ще до початку виборчого процесу – 18–22 грудня, але було оприлюднено вже після офіційної дати старту виборчих перегонів 31 грудня. Оскільки воно стосується виборів, то має відповідати вимогам Закону України “Про вибори Президента України”. Національна рада звернеться до “1+1” за роз’ясненнями і, проаналізувавши відповідь, поінформує ЦВК.

Інформації про зафіксовані ознаки порушення законодавства про вибори в областях поки немає, зазначає Нацрада.

Наступного засідання робоча група проаналізує, які телерадіокомпанії розмістили в пресі розцінки на політичну агітацію, як того вимагає закон.

Як повідомляв ІМІ, 10 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення підтримала ініціативу громадськості щодо створення Незалежної експертної ради з питань діяльності електронних засобів масової інформації під час виборів у 2019 році.

Liked the article?
Help us be even more cool!