ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

РНБО застосувала санкції до трьох російських інтернет-порталів

22.03.2019, 13:24
Фото - detector.media

Рада національної безпеки і оборони України занесла до санкційного списку три юридичні особи, власників інтернет-порталів, які поширюють антиукраїнську пропаганду, – ТОВ “Лабіринт.Ру”, ТОВ “ЛітРес” та ТОВ “Рексофт”.

Відтепер інтернет-провайдерам заборонено на три роки надавати послуги з доступу користувачів до їхніх сайтів (litres.ru, labirint.ru і ozon.ru).

Відповідне рішення РНБО “Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” введено в дію указом Президента України від 19 березня 2019 року, повідомляється на сайті Держкомтелерадіо.

Окрім цього, санкції застосовано до дев’яти російських видавництв, що систематично створюють і поширюють пропагандистську продукцію антиукраїнського змісту. Зокрема, до ТОВ “ТД Алгоритм”, ЗАТ “Книжковий світ”, ТОВ “Видавництво “Ексмо”, ТОВ “Видавництво “Віче”, ТОВ “Видавництво Центрполіграф”, ТОВ “Видавництво Яуза”, ТОВ “Видавництво АСТ”, ТОВ “Видавничий дім “Пітер” та ТОВ “Яуза-прес”.

Санкції введено терміном на три роки. Вони передбачають: обмеження торговельних операцій; запобігання виведенню капіталів за межі України; зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановлених законом.

Як повідомляв ІМІ, 19 березня 2019 року Рада національної безпеки та оборони доручила Службі безпеки України завершити перевірку причетності до терористичної діяльності телеканалів “112 Україна” та NewsOne. Про це йдеться в рішенні РНБО “Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, введеному в дію указом Президента України №82/2019 від 19 березня 2019 року.

19 березня РНБО застосувала персональні санкції щодо 13 іноземних журналістів, 10 з яких були спостерігачами за так званими “виборами” в тимчасово окупованих Російською Федерацією окремих районах Донецької та Луганської областей.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!