Різко зріс рівень політичної «джинси» за рахунок Тігіпка та комуністів
· «С.Тигипко: Размер социальных выплат будет расти и в следующем году». Факты.
· «Социальные выплаты в Украине вырастут на 13%». Комсомольская правда в Украине.
· «Хорошее рабочее место и зарплата - лучшая социальная защита». Факты
· «2013-2014 станут годами социальных выплат, в первую очередь пенсий». Факты
· «Тигипко: Мы будем уделять еще больше внимания пожилым и малообеспеченным людям». Факты.
· «На полтавщине Тигипко рассказал о ходе выполнения социальных инициатив Президента». Сегодня
· «С.Тигипко: Помощь детям - инвестиции в будущее». Сегодня.
Через «небезкоштовні» інформаційні матеріали українські комуністи активно пропагують власні «соціальні ініціативи» про безкоштовну межицину та освіту, захищають мовну реформу, виступають проти депутатської недоторканності та олігархів.
· «Комунисты подросли». Комсомольская правда в Украине
· «Царьков: Миллионеры нашли лазейки, чтобы не платить налог на розкошь». Комсомольская правда в Украине
· «Е.Самойлик: Большинство ВУЗов готовят будущих безработных». Комсомольская правда в Украине.
Про це свідчить щомісячний моніторинг загальнонаціональних друкованих видань на замовних матеріалів, не маркованих як реклама, який проводять експерти Інституту масової інформації.
Нагадаємо, що головними замовниками немаркованої реклами з початку року були Олександр Попов, Наталія Королевська та міністри уряду Миколи Азарова.
Вже у червні відбулася певна ротація: практично зникла «джинса» Олександра Попова, очевидно, через відтермінування виборів у Києві, проте з»явилися і відразу зайняли лідируючі позиції у замовлені «джинси» Сергій Тігіпко та Комуністична партія України, зважаючи на наближення парламентських виборів.
Одним із постійних лідерів лишається Наталя Королевська, яка зараз активно пропагує «народний список»
Найбільше замовних матеріалів політичного характеру, за даними моніторингу, розміщено у газетах «Комсомольськая правда в Украине» та «Факты».
Help us be even more cool!