ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Рівень чорного піару в онлайн-медіа збільшився майже вдвічі - ІМІ

16.07.2019, 18:30

Рівень чорного піару в онлайн-медіа зріс майже вдвічі, з 7% до 12% від загальної кількості матеріалів з ознаками замовлення.

Такими є дані останньої хвилі моніторингу, що була проведена ГО “Інститут масової інформації” з 8 по 12 липня 2019 року*, у порівнянні з попередніми хвилями моніторингу, проведеними наприкінці червня-початку липня.

Найбільшу кількість контрагітаційних матеріалів в даний моніторинговий період було розміщено проти чинного президента Володимира Зеленського - 27% матеріалів, проти екс-президента Петра Порошенка було зафіксовано 20,5% матеріалів з ознаками контрагітації.

Щодо компліментарних матеріалів з ознаками замовності, протягом даного моніторингового періоду найбільше немаркованої агітації було спрямовано на підтримку “Опозиційної платформи - За життя” (36,5% від загальної кількості матеріалів з ознаками політичного замовлення). Другу сходинку з великим відривом посіла Юлія Тимошенко та її партія “Батьківщина”, на чию користь було зафіксовано 9% матеріалів з ознаками замовності від загальної кількості джинси.

За даними моніторингу, 7% матеріалів з ознаками замовлення стосувалися діяльності Петра Порошенка та партії “Європейська солідарність”. Ця партія значно наростила кількість замовних матеріалів саме в період останньої хвилі моніторингу.

Активно просуває наразі свою діяльність за допомогою матеріалів з ознаками замовності і мер Києва Віталій Кличко, який не є суб'єктом даної передвиборчої кампанії, на його користь зафіксовано 6% матеріалів.

По 4% таких матеріалів припало на Володимира Зеленського та партію “Слуга народу”, на Опозиційний блок та на Радикальну партію Олега Ляшко.

Протягом третьої хвилі моніторингу найбільше матеріалів з ознаками замовності було зафіксовано на сайтах 112 каналу (91 не маркований матеріал агітаційного характеру), “Обозреватель” (63 матеріали протягом 5 діб моніторингу, за попередньої хвилі моніторингу на цьому сайті було зафіксовано майже вдвічі менше таких матеріалів - 35).

На сайті РБК-Україна, який посів третє місце в антирейтингу сайтів, було зафіксовано 47 матеріалів з ознаками замовності.

Матеріал написано за результатами аналізу, що проводився в період з 08 по 12 липня 2019 року в таких ЗМІ: “Обозреватель”, “Знай.ua”, 24-й канал, “Гордон”, “Українська правда”, “Новое время”, УНІАН, “Сегодня”, ТСН, 112.ua, Newsone,  RBC.ua, “Ліга”. Вибірка охоплює всі новини підряд, що вийшли на сайтах за вказаний період (понад 12 тисяч новин).

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID “Медійна програма в Україні”, який виконується міжнародною організацією Internews Network. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО “Інститут масової інформації” та необов’язково відображає думку USAID, уряду США та Internews Network.

*В графічних матеріалах використано фото: Володимир Зеленський - РБК-Україна, Віталій Кличко - Sean Gallup, 2014 Getty Images, Олег Ляшко - GOODZENKO, Юлія Тимошенко - сайт партії “Батьківщина”, Петро Порошенко - Sergei Supinsky, AFP/Getty Images.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!