ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

РФ проводила дезінформаційну кампанію проти України у 2015 році - The Washington Post

30.10.2018, 13:56

До президентських виборів у США у 2016 році проблема спланованих кампаній з впливу на політичні процеси за допомогою соцмереж була очевидною на прикладі України. Про це повідомляє Media Sapiens із посиланням на The Washington Post.

Як пише видання, у 2015 році Президент України Петро Порошенко написав засновнику Facebook Марку Цукербергу щодо відкриття офісу соцмережі в Україні. Цукерберг проводить сесії питань та відповідей та відповідає на ті питання, які йому залишають користувачі в коментарях під оголошенням про чергову сесію. Тоді питання про відкриття українського офісу здалося модераторові сесії смішним. Однак 2016 року російська “фабрика тролів” використала ті ж тактики та стратегії в США, як раніше зробила це в Україні. Й використовується зараз для впливу на американські проміжні вибори.

“Попередження України два роки тому свідчать про те, наскільки соцмережа була сліпою до зловживань на Facebook, зокрема в країнах, де вона дуже популярна, але не має представництв на місці. В Україні так і немає офісу Facebook”, - пише американське видання. В матеріалі також цитується колишній заступник голови адміністрації президента України Дмитро Шимків, який каже, що в червні 2015 року говорив із Facebook про існування “фабрики тролів” та мережі несправжніх акаунтів.

У Facebook кажуть, що не відреагували на застереження України про зловживання соцмережею через те, що сторони обговорювали стандарти щодо видалення контенту, а не російські кампанії з дезінформації. Також представники компанії не побачили зв’язку між впливом на вибори у США та попередженнями про маніпуляції від України.

“Активісти, чиновники та журналісти з України, Філіппін та М'янми, які повідомляли про зловживання на платформі Facebook, кажуть, що компанія зробила дуже мало або ж взагалі нічого, аби виправити ситуацію”, - пише The Washington Post, посилаючись на документальний фільм “The Facebook Dilemma”.

Лише після американських виборів 2016 року компанія почала реформувати свою роботу, відповідаючи на критику з боку громадськості та на розслідування, яке почала спеціальна група на чолі з прокурором Робертом Мюлером.

Нагадаємо, кілька місяців тому Facebook повідомила про те, що виявила нову кампанію з втручання у вибори 2018 року в США. Компанія знайшла групу підозрілих акаунтів у однойменній соцмережі та в Instagram.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!