ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Результати моніторингу: Найбільше політичної джинси — у Сумах, Харкові та Криму, найменше — у Львові

29.08.2012, 06:58
Регіональна преса найбільше джинсує в Сумах, Криму та Харкові, у Львові – вдається до неналежного маркування. Такі висновки узагальненого моніторингу регіональних друкованих та онлайн-видань за липень 2012 р. оприлюднив сайт "Mediasapiens".
 
За підрахунками експертів напередодні парламентських виборів частка політичної джинси переважає над іншими видами недобросовісної реклами й складає 53%. Кількість розміщення політичних замовлень відрізняється залежно від регіону: найбільше політичної джинси розміщують у Сумах, Харкові та Криму, найменше – у Львові.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"У деяких виданнях відсоток джинси залишається стабільно високим: сім із десяти матеріалів у сумській газеті «Білопільщина» – 68,8%, трохи менше половини матеріалів у газеті «Сумщина» – 43,3%. У Харкові естафету перехопили «Харьковские известия» – 50%, у Вінниці найбільше замовних матеріалів у липні надрукувала газета «33 канал» – 44,2%. У кримських виданнях «Первая Крымская», «Крымское время», «Крымская газета», в середньому, кожен третій матеріал містить ознаки замовності" — йдеться в результатах моніторингу.
 
Протягом півроку експерти також спостерігають, як регіональна преса приховує рекламу позначками для відволікання уваги на кшталт «оголошення», «партнери», «інтерв’ю» тощо; тим самим порушуючи закон про рекламу, який вимагає чітких позначень словами «реклама» або «на правах реклами».
 
Моніторинг охоплює Львівську, Донецьку, Харківську, Сумську, Вінницьку області та Автономну Республіку Крим. Кожен регіон представлено шістьма регіональними друкованими та двома онлайн-виданнями.
Liked the article?
Help us be even more cool!