ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Reuters видалив статтю про куплену Порошенком зустріч із Трампом

02.04.2019, 10:45
Фото – GETTY IMAGES/ВВС

Міжнародна агенція новин Reuters видалила матеріал про те, що українська сторона нібито заплатила гроші за те, аби продовжити зустріч Президента України Петра Порошенка з президентом США Дональдом Трампом, повідомляє “Європейська правда”.

Агенція розмістила окреме повідомлення про відкликання відповідного матеріалу у своїй відкритій стрічці новин.

“Матеріал від 23 травня 2018 року під назвою “Україна заплатила адвокату Трампа Коену, щоб організувати переговори в Білому домі – BBC”, видалений після повідомлення з боку BBC про те, що її повідомлення було некоректним”, – йдеться у повідомленні Reuters.

Як повідомляв ІМІ, британська телерадіокомпанія ВВС вибачилася і погодилася виплатити відшкодування Президенту України Петру Порошенку за поширення некоректного матеріалу, в якому йшлося про те, що сторона Петра Порошенка заплатила гроші, аби продовжити його зустріч із Дональдом Трампом.

У 2018 році Президент України Петро Порошенко подав позов проти британського телерадіомовника BBC через публікацію про те, що він нібито таємно заплатив щонайменше $400 тисяч за зустріч із президентом США Дональдом Трампом.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!