"Репортери без кордонів" запускають протокол дій, як реагувати українським медіа на кризу
Ініціатива журналістської довіри (JTI), міжнародний стандарт журналістики, ініційований базованою у Парижі неприбутковою організацією "Репортери без кордонів" (RSF), запустила протокол дій у надзвичайних ситуаціях JTI на базі NewsGuard, йдеться на сайті “Репортерів без кордонів”.
Цей проект вперше запускається в Україні і допоможе рекламодавцям та іншим сторонам підтримати якісну журналістику.
“Як частина механізму реагування JTI на кризові ситуації, NewsGuard співпрацюватиме з редакціями новин, щоб допомогти їм заповнити звіти про прозорість JTI, що є першим кроком до їхньої сертифікації”, - зазначають “Репортери без кордонів”.
NewsGuard також оцінюватиме новинні сайти медіа за власною методологією, що базується на дев'яти аполітичних критеріях журналістської практики. Це допоможе цим редакціям завоювати довіру рекламодавців, цифрових платформ, спонсорів та технологічних компаній, відкриваючи нові можливості фінансування для медіа, що перебувають у скрутному становищі.
“Протокол дій у надзвичайних ситуаціях JTI, який згодом буде запропонований у багатьох кризових регіонах, вперше буде застосований в Україні, де медіа дуже постраждали від початку російського вторгнення, в тому числі від падіння рекламного ринку”, - додають в організації.
Провідні українські ЗМІ, такі як "Еспресо TV", "Громадське", LB.UA, "Новинарня" та "Суспільне", погодилися взяти участь у першому раунді з двадцяти п'яти бенефіціарів програми, який фінансується Представництвом ЄС в Україні.
Продукти NewsGuard включають рейтинги NewsGuard, NewsGuard для рекламодавців, який допомагає маркетологам, що турбуються про безпеку своїх брендів, та каталог "Відбитки дезінформації", що містить найпопулярніші неправдиві наративи в Інтернеті. У лютому 2023 року компанія запустила NewsGuard для AI, який надає провідні інструменти для навчання генеративних моделей ШІ, щоб уникнути поширення дезінформації. У 2022 році NewsGuard для реклами почав включати рейтинги телевізійних новинних та інформаційних програм і мереж, використовуючи критерії, подібні до тих, що застосовуються для оцінювання веб-сайтів, але адаптовані для відео-медіа. У травні 2023 року NewsGuard оголосив, що також оцінює новинні та інформаційні подкасти, співпрацюючи з трьома найбільшими аудіоплатформами, що допоможе рекламодавцям отримати впевненість у підтримці високорейтингових подкастів. Рейтинги NewsGuard складаються підготовленими журналістами з використанням аполітичних критеріїв журналістської практики.
Help us be even more cool!