ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

"Репортери без кордонів" вважають, що "зізнання" з Асєєва вибили під тиском

22.08.2018, 09:55

Міжнародна організація “Репортери без кордонів” (RSF) засудила рішення російського державного телеканалу “Россия 24” про трансляцію “зізнання” українського журналіста Станіслава Асєєва та закликала негайно звільнити журналіста. Відповідну заяву щодо українського журналіста Станіслава Асєєва розміщено на сайті організації, повідомляє “Детектор медіа”.

RSF стурбований можливим тиском на нього і знову закликає до його негайного звільнення.

“Ми надзвичайно стурбовані ситуацією зі Станіславом Асєєвим, який, здається, діяв під погрозами, і знову закликаємо всі сторони робити все можливе, щоб домогтися його швидкого звільнення”, – йдеться в заяві.

“Довге “інтерв'ю”, яке “Россия 24” транслювала 17 серпня, – перша поява Асєєва після того, як він зник у червні 2017 року, – лише викликало стурбованість його фізичним та психологічним станом. Він заявив у ефірі, що “шпигував на користь України”, згідно з обвинуваченнями, висунутими проти нього владою самопроголошеної “Донецької народної республіки” ("ДНР").

“Репортер” російського телеканалу переривав “інтерв'ю” критикою Асєєва та української влади, але не надав інформації про умови, в яких він утримується, про його стан здоров'я чи будь-які фактичні обґрунтування обвинувачення в шпигунстві”, – сказано в заяві.

“Репортери без кордонів” нагадали, що у Радіо Свобода, на яке працював Асєєв, назвали “зізнання” “надзвичайно сумнівним”.

“Трансляція “зізнання” журналіста, який утримується в полоні більше року, є серйозним порушенням як журналістської етики, так і міжнародного гуманітарного права”, – сказав Йоганн Бір, голова офісу RSF у Східній Європі та Центральній Азії.

Як повідомляв ІМІ, 17 серпня телеканал “Россия 24” показав програму, в якій полонений журналіст Станіслав Асєєв нібито підтверджує, що працював на українську розвідку.

17 серпня Радіо Свобода / Радіо Вільна Європа заявило, що вважає дуже сумнівним “зізнання” у шпигунстві блогера і журналіста Радіо Свобода Станіслава Асєєва, які показав в ефірі російський державний телеканал “Россия-24”.

20 серпня Європейська федерація журналістів (EFJ) відреагувала на сюжет каналу “Росія 24” про “зізнання” у “шпигунстві” українського журналіста Станіслава Асєєва (Васіна) та закликала негайно його звільнити.

20 серпня журналісти, українські медійні та правозахисні організації висловили глибоке обурення появою матеріалу зі Стасом Асєєвим і вважають, що задля випуску “зізнання” до нього було застосовано заходи фізичного або психологічного впливу.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!