Кропивницьке видання “Гречка” отримало від агентства з управління репутацією “Експерт медіа” електронного листа з пропозицією видалити за гроші із сайту новину “У трьох школах на Кіровоградщині вилучили фальсифіковане масло”, яка заважає просувати бренд одного з клієнтів фірми.

Про це на власній сторінці в мережі Facebook повідомила редакторка видання Анастасія Дзюбак.

У коментарі представникові ІМІ в Кіровоградській області медійниця наголосила, що подібні пропозиції є неприйнятними для видань, які бережуть власну репутацію. 

“Ми відповіли, що розмістили офіційну інформацію від Дежпродспоживслужби. Якщо ваша фірма виробляє фальсифікат або ж хтось підробляє ваше масло і втюхує дітям підробку – це реально велика проблема для репутації. Але ми вам з цим не можемо допомогти й згадки прибирати не будемо”, – прокоментувала позицію видання редакторка.

Фото – фейсбук Nastia Dziubak

У новині “Гречки”, яку пропонували зняти представники “Експерт медіа”, йшлося про виявлену Держпродспоживслужбою області неякісну продукцію виробника.