ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Радіо Свобода повідомляє, що телеканал “112 Україна” розірвав з ним співпрацю

20.08.2018, 13:22
Фото - mediananny.com

Радіо Свобода повідомляє, що телеканал “112 Україна” з 20 серпня в односторонньому порядку розірвав з ним співпрацю. Про це представники телеканалу повідомили в офіційному листі американську Раду директорів мовлення (BBG), що відповідає за розповсюдження програм.

Юридичні особи, що представляють “112 Україна”, пояснюють це рішення “запуском нових телевізійних проектів, присвячених актуальним подіям суспільно-політичного життя та необхідністю виділення під це телевізійного часу”.

“Радіо Свобода / Радіо Вільна Європа висловлює жаль з приводу цього рішення, яке позбавить телеглядачів каналу “112 Україна” ексклюзивних матеріалів наших кореспондентів про події на сході Україні та на міжнародній арені”, – заявила речниця Радіо Свобода / Радіо Вільна Європа Джоанна Левісон.

“Наша місія полягає в тому, щоб без цензури надавати українцям точну інформацію про серйозні проблеми, з якими вони стикаються. І ми будемо й надалі шукати нових партнерів та платформи для зв’язку з нашою аудиторією”, – сказала вона.

Як нагадує Радіо Свобода, канал “112 Україна” з 2017 року транслював щотижневу телевізійну програму Радіо Свобода “Донбас.Реалії”, у співпраці виходили щотижневі проекти “Воєнний Щоденник” і “Завтра”.

Глядачі каналу також двічі на тиждень бачили відеоопитування, які кореспонденти Радіо Свобода проводили на окупованих теренах Донбасу.

Як зазначає Радіо Свобода, проект “Донбас Реалії” дозволив збільшити показники каналу в слоті програми в 1,8 раза за аудиторією 18+ 50+. Із січня 2017 року з програмою проконтактувало 7,6 млн глядачів віком 18+, з програмою “Завтра” з вересня 2017 року - 6,7 мільйонів глядачів віком 18+. Програми не один раз входили до топ-5 програм каналу за рейтингом за аудиторією 18+ 50+ (Дані дослідження телевізійної аудиторії належать ІТК, дослідник – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний альянс; дані надав телеканал "112 Україна").

У червні 2018 року на каналі “112 Україна” змінився головний продюсер. Українські медіа-експерти відтоді помітили зміщення акцентів у редакційній політиці, зокрема різке збільшення цитування українського політика, наближеного до Кремля, Віктора Медведчука.

Канал “112 Україна”, створений у 2013 році, декларує незалежність і неупередженість, офіційно його бенефіціарним власником є громадянин Німеччини Едуард Катц.

Радіо Свобода мовить на Україну з 1954 року, після стрімів з Майдану, з 2014 року, редакція також працює над телевізійним виробництвом. На українських телеканалах виходять програми “Схеми: корупція в деталях”, “Ваша Свобода”, “Суботнє інтерв’ю”, “Крим.Реалії”. Редакція також готує новини й ефіри на радіо і має спеціальні проекти для жителів окупованих теренів, такі як "Радіо Донбас.Реалії" і мультимедійна платформа "Крим.Реалії".

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!