ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Раді Свобода повідомляє, що Дубінський не підтвердив фактами закиди в замовності на адресу "Схем"

15.02.2019, 11:42

Ведучий програми “Гроші” на телеканалі “1+1” Олександр Дубінський не зміг підтвердити свої звинувачення на адресу програми журналістських розслідувань “Схеми: корупція в деталях” (спільний проект Радіо Свобода та телеканалу “UA: Перший”) у замовності, повідомляє Радіо Свобода.

Напередодні, 13 лютого, Дубінський поширив на своїх сторінках у соцмережах інформацію, що нібито програма “Схеми” залучена в інформаційну кампанію проти Володимира Зеленського, ініційовану Адміністрацією президента Порошенка.

“Надаю всім охочим можливість ознайомитися зі скрінами та аудіофайлами з листування депутата БПП Черненка з помічником президента Порошенка. У листуванні обговорюється долучення до дискредитації Зеленського програми “Схеми” Радіо Свобода”, – написав Дубінський на своїй сторінці у Фейсбуку.

Оскільки на опублікованих Дубінським скрінах програма “Схеми” не згадується взагалі, журналіст Максим Савчук звернувся до Дубінського за роз’ясненням і запропонував надати докази своїх обвинувачень або вибачитися. Як пише видання, у відповіді Савчуку Дубінський так і не пояснив, на чому ґрунтувалося його припущення щодо причетності “Схем” до замовних інформаційних кампаній. Натомість ведучий “Грошей” запропонував подивитися свій черговий відеоблог на іншу тему.

Як повідомляє “Детектор медіа”, на своїй сторінці у Facebook Дубінський відповів Радіо Свобода наступним дописом: “Пишуть, що я “не навів доказів”, що вони працювали проти Зеленського на замовлення АП. Я навіть не стану нічого коментувати з цього приводу. Все вчора сказав в ефірі Радіо Свобода під час прямого включення”.

Як можна почути у випуску передачі “Ваша свобода” від 13 лютого, про ефір якої згадав Дубінський, скрін листування із фразою про майбутній сюжет РС про Зеленського він вважає достатнім доказом причетності “Схем”.

“Це не мої твердження, це інформація, яку мені передали і яку я перевірив тими можливостями, які у мене були. Можу сказати, що я опублікував ще не всю інформацію, яка у мене є по цьому листуванню, я опублікую трохи пізніше”, – сказав він.

Нагадаємо, 12 лютого 2019 року ведучий “1+1” Олександр Дубінський на сторінці Dubinsky.pro у Facebook і YouTube звинуватив народного депутата Блоку Петра Порошенка Олександра Черненка і громадську організацію "Комітет виборців України", яку раніше очолював Черненко, у планах не допустити появи на екранах серіалу “Слуга народу – 3” за участю кандидата в президенти Володимира Зеленського.

Олександр Дубінський оприлюднив нібито листування та аудіозаписи розмов Олександра Черненка з “помічником Порошенка”. Журналіст стверджує, що “з цією метою фігуранти планують використовувати ЦВК і Нацраду з питань телебачення і радіомовлення”, а також залучити Радіо Свобода “в інформаційну кампанію проти Зеленського”.

Згодом в ефірі Радіо Свобода Олександр Черненко підтвердив справжність аудіозаписів, але зазначив, що вони зманіпульовані. А листування назвав “фейком”.

Головний редактор київського бюро Радіо Свобода Інна Кузнецова підтвердила, що на інформаційний ефір були запрошені представники Комітету виборців України, “щоб обговорити закиди на адресу Зеленського”, і відкинула звинувачення в заангажованості.

Дописи Олександра Дубінського з’явилися після заяви Комітету виборців України про те, що показ фільму “Слуга народу – 3” під час виборчого процесу має розглядатися як передвиборна агітація на користь кандидата в президенти України Володимира Зеленського і  бути оплачений із його виборчого фонду.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!