ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Рада" піарить представників ОП, а гроші за це платять компанії, близькій до Кирила Тимошенка, – Бігус.Інфо

07.10.2022, 11:56
Фото – скриншот з відео Бігус.Інфо
Фото – скриншот з відео Бігус.Інфо

Парламентський телеканал “Рада” витрачає щоденно десятки хвилин на піар голови Офісу президента Андрія Єрмака, його заступника Кирила Тимошенка та радника Михайла Подоляка. За цей піар десятки мільйонів бюджетних гривень отримує компанія “Кінокіт”, пов'язана з Кирилом Тимошенком. 

Про це йдеться в розслідуванні Бігус.Інфо “Мільйони за піар Офісу президента отримує компанія, пов'язана з заступником Єрмака”, повідомляє ZN.ua та “Детектор медіа”.

У розслідуванні йдеться, що в ефірі національного телемарафону висвітлюють усі зустрічі Єрмака, цитують пости Подоляка та заяви Тимошенка. Усіх трьох згадують щодня, а інколи й по кілька разів на день, у будь-яку пору доби.

За таку послугу оточення ОПУ отримує десятки мільйонів гривень з державного бюджету, йдеться в розслідуванні. Зокрема, від початку року 140 млн грн отримала компанія “Кінокіт”, яка відповідає за наповнення каналу контентом. Підрядником парламентського телеканалу компанія стала в обхід системи Prozorro, через “мистецький конкурс”, результати якого не оприлюднювали. За свої послуги компанія просила 187 млн гривень на рік.

“До повномасштабного вторгнення “Кінокіт” повинен був виготовляти різноплановий контент для “Ради”, загалом на 180 млн гривень. Але оскільки формат телемарафону не сприяє створенню різнопланових програм, суму зменшили до 55 млн. Натомість було підписано нову угоду на створення “Єдиних новин” на 86,3 млн гривень”, – йдеться в розслідуванні.

Створення контенту для телемарафону приносить компанії 10 млн гривень на місяць. Угода діє до 31 жовтня, однак у ній передбачено опцію продовження.

За інформацією журналістів, компанія пов’язана з Кирилом Тимошенком, і саме він частіше за Єрмака і Подоляка з’являється в ефірі. До роботи в офісі президента Тимошенко очолював компанію Goodmedia, яка виробляла відеконтент. Із приходом в ОП Тимошенко передав компанію дружині Олені.

У Goodmedia Тимошенко співпрацював із Григорієм Зінченком, саме він у 2017 році став одним зі співзасновників і кінцевим бенефіціаром “Кінокіту”. Журналістам вдалося дослідити тісну співпрацю обох компаній.

Розслідування журналістів також встановило зв’язок Тимошенка з медіаменеджерами телеканалів з орбіти проросійського політика Віктора Медведчука: Сергієм Самойленком (новий директор ТОВ “Кінокіт”) та Владиславом Матяшем (медіаексперт телеканалу “Рада”). Обидва раніше працювали на телеканалі “112 Україна”.

Разом із Самойленком на “Раду” прийшла і ціла плеяда ведучих з каналів Медведчука.

Нагадаємо, згідно з даними дослідження ІМІ джинси в онлайн-медіа, комерційні компанії наразі виступають основними замовниками матеріалів з ознаками джинси. На другому місці – Ахметов і його компанії, на третьому місці за кількістю – матеріали із сумнівним балансом, героями яких є радники держструктур, зокрема Олексій Арестович.

Liked the article?
Help us be even more cool!