ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Прокремлівські тролі атакували західні ЗМІ для впливу на громадську думку в інтересах Росії – дослідження

06.09.2021, 14:37
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

Центр вивчення злочинності й безпеки Кардіфського університету (Велика Британія) виявив, що прокремлівські тролі розміщували коментарі до статей на 32 сайтах відомих західних видань. Це робилося для впливу на громадську думку в інтересах Росії, повідомляє ВВС.

Мішенню тролів стали медіа в 16 країнах світу, серед них сайти британських Mail Online, Express і Times, американського Fox News, французького Le Figaro, німецьких Der Spiegel і Die Welt та італійської La Stampa.

За словами дослідників, коментарі, розміщені на цих сайтах тролями, російськомовні видання потім використовували як основу для статей.

Ця тактика набирала обертів з 2018 року і останнім часом фокусувалася на виведенні західних військ з Афганістану.

Дослідники з Кардіфського університету виявили 242 матеріали, які мають стосунок до Росії і до яких були опубліковані провокаційні проросійські або антизахідні коментарі.

Науковці використовували метод розпізнавання патернів для аналізу коментарів читачів, який змусив їх припустити, що деякі акаунти організовано розміщували прокремлівський контент.

Росія послідовно заперечує свою причетність до операцій з пропаганди та дезінформації, зазначає ВВС.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!