Премія імені Георгія Ґонґадзе шукає комунікаційного менеджера/ку. Про це повідомила директорка премії Анастасія Абрамець на своїй фейсбук-сторінці.
Обов’язки:
- наповнення й розвиток соцмережі премії;
- адміністрування сайту;
- робота з відео на YouTube.
Крім технічних умінь (алгоритми соцмереж / базові навички роботи з дизайном і відео) кандидат має:
- вірити у роль незалежних медіа, знати їх, читати й переглядати;
- пропонувати, аналізувати, постійно хотіти, щоб було краще.
Команда пропонує:
- класні ціннісні проєкти й події;
- гарне оточення;
- багато можливостей для крутих знайомств і якісного нетворкінгу;
- можливість професійно рости.
Вимоги:
- досвід ведення соцмереж і розуміння алгоритмів;
- базові навички дизайну;
- базові навички роботи з відео;
- досвід адміністрування сайтів;
- розуміння специфіки українських медіа, правозахисних організацій та громадського сектору, вміння знаходити релевантні контакти;
- добра письмова англійська;
- проактивність: здатність відстежувати тренди, пропонувати нові формати та ідеї;
- вміння працювати з аналітикою соцмереж, формувати звіти та робити висновки;
- базове знання таргетингу або бажання самостійно опанувати ці навички;
- готовність до участі в офлайн-подіях (Київ, регіони).
Умови:
- повна зайнятість;
- віддалений формат роботи, з можливістю працювати з офісу партнерів у Києві;
- конкурентна заробітна плата;
- підтримуюча команда, зорієнтована на спільні цінності;
- можливість безпосередньо брати участь у реалізації масштабних проєктів премії та працювати з провідними медіа.
Для відгуку на вакансію заповнюйте форму