Премія імені Георгія Ґонґадзе шукає комунікаційного менеджера/ку. Про це повідомила директорка премії Анастасія Абрамець на своїй фейсбук-сторінці.

Обов’язки:

  • наповнення й розвиток соцмережі премії;
  • адміністрування сайту;
  • робота з відео на YouTube. 

Крім технічних умінь (алгоритми соцмереж / базові навички роботи з дизайном і відео) кандидат має:

  • вірити у роль незалежних медіа, знати їх, читати й переглядати;
  • пропонувати, аналізувати, постійно хотіти, щоб було краще.

Команда пропонує:

  • класні ціннісні проєкти й події;
  • гарне оточення;
  • багато можливостей для крутих знайомств і якісного нетворкінгу;
  • можливість професійно рости.

Вимоги:

  • досвід ведення соцмереж і розуміння алгоритмів;
  • базові навички дизайну;
  • базові навички роботи з відео;
  • досвід адміністрування сайтів;
  • розуміння специфіки українських медіа, правозахисних організацій та громадського сектору, вміння знаходити релевантні контакти;
  • добра письмова англійська;
  • проактивність: здатність відстежувати тренди, пропонувати нові формати та ідеї;
  • вміння працювати з аналітикою соцмереж, формувати звіти та робити висновки;
  • базове знання таргетингу або бажання самостійно опанувати ці навички;
  • готовність до участі в офлайн-подіях (Київ, регіони).

Умови:

  • повна зайнятість;
  • віддалений формат роботи, з можливістю працювати з офісу партнерів у Києві;
  • конкурентна заробітна плата;
  • підтримуюча команда, зорієнтована на спільні цінності;
  • можливість безпосередньо брати участь у реалізації масштабних проєктів премії та працювати з провідними медіа.

Для відгуку на вакансію заповнюйте форму