Представник ІМІ: Одеські студенти виявляють зацікавленість до роботи воєнкором
Чотири тренінги з медіаграмотності для студентів журналістського й політологічного напрямів двох одеських вищих навчальних закладів провів регіональний представник ІМІ Павло Колотвін. Під час них студенти виявили зацікавленість до роботи воєнним кореспондентом.
Освітні заходи, які загалом відвідали 62 людини, відбулися протягом Тижня медіаграмотності (23–29 жовтня) у хабі Медіабаза Одеса / Херсон, діяльність якого в Одесі координує Павло.
За словами представника ІМІ, під час зустрічей студенти навчились основних навичок медійної грамотності та ознайомилися з базовими методами протидії фейкам.
Учасники тренінгів вимірювали рівень своєї медіаграмотності в спеціальному онлайн-квізі перед семінаром та після нього. Результати засвідчили, що всі групи студентів покращили свої показники після навчання.
“Теоретична підготовка студентів-журналістів та політологів виявилася досить високою, і наша розмова з часом перейшла від презентації до фахової дискусії. Всі присутні чудово розуміли виклики, що постали перед українським суспільством та готові були вже професійно долучатися до інформаційної діяльності. Зазначу, що приблизно 20% студентів виявили зацікавленість до роботи воєнним кореспондентом”, – поділився враженнями Павло Колотвін.
Також усі учасники були залучені до ознайомчих екскурсій Медіабазою, під час якої відвідувачі отримали можливість самостійно дослідити журналістську захисну амуніцію (каски та бронежилети), вивчити складові аптечок та іншого обладнання, що місцеві та іноземні медійники використовують під час роботи в небезпечних частинах півдня України.
Help us be even more cool!