Порошенко, Ложкін та Ахметов об’єднують свої інтернет-активи
Як повідомляє "Комерсант-Україна", медіагрупи United Media Holding (UMH; основний власник Ложкін), KP Media (контролюється UMH і Порошенком) та "Медіа Група Україна" (МГУ, входить у СКМ Ахметова) об’єднують інтернет-активи.
У прес-службі UMH повідомили про створення нової компанії United Online Ventures, у яку ввійдуть портали i.ua, bigmir.net і tochka.net (3-є, 6-те й 7-ме місце відповідно серед інтернет-порталів за даними Gemius.Audience).
UMH і KP Media отримають в об’єднаній компанії 75,1%, МГУ – 24,9%.
"Уже зараз український інтернет-сегмент показує найбільші темпи зростання в порівнянні з іншими сегментами ринку реклами. Це сприяє підвищенню його інвестиційної привабливості як для українських, так і для іноземних інвесторів", - зазначає співвласник KP Media Петро Порошенко.
Це не перший досвід співпраці даних компаній у інтернет-бізнесі. Восени минулого року холдинги почали спільний продаж реклами на більшості майданчиків, а під кінець року створили об'єднаний сейлз-хауз Digi Media.
"Підготовка до об’єднання йшла останні декілька місяців, і досить нелегко", - розповіло газеті джерело, ознайомлене з ситуацією.
За його словами, "спрацював людський фактор – у кожній команді були свої лідери, які відстоювали власні погляди на розвиток".
У підсумку було вирішено, що нову компанію очолить Віталій Гордуз – керівник інтернет-проектів UMH, а гендиректор Digital Ventures (управляла tochka.net) Ольга Марунич посяде посаду фінансового директора.
"Ми домовилися, що всі ключові рішення будемо ухвалювати спільно", - зазначив гендиректор МГУ Федір Огарков.
Говорячи про ресурс tochka.net, він зазначив, що торік МГУ коректувала його стратегію – і зараз це "розважальний ресурс для молодіжної аудиторії з активною життєвою позицією", основною тематикою якого будуть "розваги й стиль життя".
Частково в цій ніші працює й bigmir.net, який входить у UMH. "Тепер bigmir.net сконцентрується на новинному контенті, а i.ua – на сервісах", - сказав Огарков.
При цьому, за його словами, МГУ до кінця року має намір збільшити свою долю в компанії, яка управляє порталами, з 24,9% до 49,9%.
Основною метою злиття активів учасники угоди називають консолідацію ринку для протистояння таким закордонним гравцям, як Mail.ru і "Яндекс". Ці ресурси займають зараз 1-е й 2-е місця в рейтингу gemiusAudience.
Help us be even more cool!