ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Попов випередив навіть Королевську за кількістю “джинси”

26.04.2012, 03:46

Більше половини політичних замовних матеріалів в загальнонаціональних виданнях стосуються діяльності КМДА та голови Олександра Попова. Про це свідчить моніторинг «джинси» та неналежного маркування рекламних матеріалів, що проводить Інститут масової інформації (ІМІ).

67% політичної «джинси» та 50% неналежно маркованих політичних матеріалів розміщені на користь КМДА та Олександра Попова. Решта -  на користь Наталії Королевської, Олеся Довгого,  Громадського форуму Києва та руху «За Троєщину».

 

Зокрема, експерти ІМІ протягом трьох останніх місяців спостерігають тенденцію, що газета «Факты» замовні матеріали розміщує без маркування, а газета «Сегодня» розміщує їх  в рубриках «Точка зору» чи «Офіційно», які є прирівняні редакцією до рекламних.

Експерти ІМІ виділяють такі ознаки замовності: матеріал відстоює інтереси однієї сторони, цілком або майже ідентичний матеріал надрукований в інших ЗМІ, експертами є особи, які некомпетентні коментувати подію або процес, безпідставно акцентується увага лише на позитивних або негативних характеристиках суб’єкта.
 

Моніторинг 6 загальнонаціональних видань «Факты», «Сегодня», «Корреспондент», «Экономические известия», «Коментарі» та «Український тиждень» проводиться Інститутом масової інформації (ІМІ) за підтримки Інтерньюз- Нетворк.
 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!