Попов випередив навіть Королевську за кількістю “джинси”
Більше половини політичних замовних матеріалів в загальнонаціональних виданнях стосуються діяльності КМДА та голови Олександра Попова. Про це свідчить моніторинг «джинси» та неналежного маркування рекламних матеріалів, що проводить Інститут масової інформації (ІМІ).
67% політичної «джинси» та 50% неналежно маркованих політичних матеріалів розміщені на користь КМДА та Олександра Попова. Решта - на користь Наталії Королевської, Олеся Довгого, Громадського форуму Києва та руху «За Троєщину».
Зокрема, експерти ІМІ протягом трьох останніх місяців спостерігають тенденцію, що газета «Факты» замовні матеріали розміщує без маркування, а газета «Сегодня» розміщує їх в рубриках «Точка зору» чи «Офіційно», які є прирівняні редакцією до рекламних.
Експерти ІМІ виділяють такі ознаки замовності: матеріал відстоює інтереси однієї сторони, цілком або майже ідентичний матеріал надрукований в інших ЗМІ, експертами є особи, які некомпетентні коментувати подію або процес, безпідставно акцентується увага лише на позитивних або негативних характеристиках суб’єкта.
Моніторинг 6 загальнонаціональних видань «Факты», «Сегодня», «Корреспондент», «Экономические известия», «Коментарі» та «Український тиждень» проводиться Інститутом масової інформації (ІМІ) за підтримки Інтерньюз- Нетворк.
Help us be even more cool!