ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Перший національний та Шустер сформують "Народний список" Королевської

14.06.2012, 03:37

Перший національний 20 червня запускає новий проект - "Народний список", ведучим якого стане Савік Шустер. Про це й своєму блозі на "Українській правді" написав журналіст Мустафа Найєм.

Як пише Мустафа, назва нового телепродукту ідентична назві проекту Наталії Королевської - "Народний список" (всенародний відбір кандидатів в народні депутати від партії "України - Вперед!" - ред.).

Суть проекту полягає в змаганні молодих активістів за звання народного кандидата, переможець якого отримає місце в партійному списку Королевської. Всього в кожному випуску 12 героїв. Велика частина з них - учасники давнього проекту Дарки Чепак "Стань лідером", пише журналіст.

Під час ефіру учасники відповідатимуть на питання експертів і, в залежності від голосування живої аудиторії, заробляти бали. Незмінним гостем усіх ефірів стане сама Королевська, у якої буде право нараховувати учасникам бонусні очки.

Проект буде складатися з шести випусків, чотири з яких вже зняті і готові до показу.

Водночас Найєм сумнівається, що виробництво такого проекту було самостійним рішенням НТКУ: "В силу об'єктивних причин, у мене є сумніви в тому, що виробництво проекту - це самостійне рішення президента НТКУ Єгора Бенкендорфа та керівників незалежної Студії Савіка Шустера. Я не повірю, що такий проект був можливий без санкцій зверху".

Проте журналіст не виключає, що "Народний список" може бути виключно комерційним проектом. В такому разі, вважає Найєм, було б справедливо, всі випуски проекту маркувати як політичну рекламу протягом усього ефіру, а не тільки в титрах і з реплік учасників.

“Якщо це комерційний проект і він безпосередньо стосується виборів, Наталія Королевська та її партія повинні відобразити ці витрати в своїй партійній касі. Відповідно, раз це політична реклама, керівництву Першого національного доведеться відобразити це в своєму бюджеті і дати чітке пояснення неринковою вартості розміщення такого рекламного блоку. Якщо ж вартість буде ринкова, виникає логічне запитання: на чому заробляє Савік Шустер Студія?”, - пише Мустафа

Також журналіст вважає, що якщо це комерційний проект, то він повинен бути доступний усім партіям без винятку і за однаковою ціною, і відповідний прайс було б логічно публічно оприлюднити.

Liked the article?
Help us be even more cool!