Перегляд найпопулярнішого контенту на YouTube з телевізора матиме обов’язкову 30-секундну рекламу. Таке нововведення очільники відеосервісу анонсували 17 травня в Нью-Йорку на конференції-апфронт YouTube Brandcast, повідомляє Variety.
Ці рекламні ролики не можна буде пропустити, вони з’являтимуться під час перегляду найпопулярнішого контенту з телевізора як звичайна реклама, яку крутять на супутниковому й кабельному телебаченні вже десятиліттями.
Нова обов’язкова 30-секундна реклама транслюватиметься в рубриці YouTube Select, до якої входять 5% контенту з найбільшою кількістю переглядів і взаємодій на платформі. Ця реклама надасть продавцям змогу “розповідати довші історії на цих екранах, розбудовуючи популярність і рентабельність своїх брендів”, – сказав Шон Дауні, голова відділу реклами в Google.
YouTube також почне тестувати “Паузи” – показ реклами в проміжках, коли глядач зупиняє відео на своєму телеекрані. YouTube “Паузи” буде запущено як “експеримент” для покупців реклами на ТБ. Це будуть “дуже візуальні рекламні ролики”, які з’являтимуться, коли телеглядачі зупинятимуть відео; ці ролики можуть містити QR-код, за допомогою якого аудиторія зможе взаємодіяти з брендом.
За даними фірми Nielsen, у грудні 2022 року понад 150 мільйонів глядачів у США дивилися відео й передачі на YouTube зі своїх телевізорів. YouTube досі посідає перше місце в рейтингу найпопулярніших ТБ-сервісів в Америці (як серед стримінгових платформ, так і серед традиційних телемереж).
“Глядачі – особливо молодь – більше не розділяють контент, який вони дивляться, на різні категорії. Коли вони вмикають телевізор, вони хочуть побачити все в одному місці: від своїх улюблених кріейторів до фільмів-блокбастерів і футболу. І все це вони можуть знайти на YouTube”, — зазначив СЕО YouTube Ніл Моган.
Також Моган згадав про можливість використання штучного інтелекту в роботі YouTube.
За його словами, команда вже послуговується ШІ, щоб показувати рекламу правильній аудиторії, покращувати вимірювання статистики та допомагати творцям контенту знаходити нових глядачів по всій мережі.