ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Перегляд найпопулярнішого контенту на YouTube з телевізора матиме обов’язкову 30-секундну рекламу

19.05.2023, 10:30
Фото – variety.com
Фото – variety.com

Перегляд найпопулярнішого контенту на YouTube з телевізора матиме обов’язкову 30-секундну рекламу. Таке нововведення очільники відеосервісу анонсували 17 травня в Нью-Йорку на конференції-апфронт YouTube Brandcast, повідомляє Variety.

Ці рекламні ролики не можна буде пропустити, вони з’являтимуться під час перегляду найпопулярнішого контенту з телевізора як звичайна реклама, яку крутять на супутниковому й кабельному телебаченні вже десятиліттями. 

Нова обов’язкова 30-секундна реклама транслюватиметься в рубриці YouTube Select, до якої входять 5% контенту з найбільшою кількістю переглядів і взаємодій на платформі. Ця реклама надасть продавцям змогу “розповідати довші історії на цих екранах, розбудовуючи популярність і рентабельність своїх брендів”, – сказав Шон Дауні, голова відділу реклами в Google.

YouTube також почне тестувати “Паузи” – показ реклами в проміжках, коли глядач зупиняє відео на своєму телеекрані. YouTube “Паузи” буде запущено як “експеримент” для покупців реклами на ТБ. Це будуть “дуже візуальні рекламні ролики”, які з’являтимуться, коли телеглядачі зупинятимуть відео; ці ролики можуть містити QR-код, за допомогою якого аудиторія зможе взаємодіяти з брендом.

За даними фірми Nielsen, у грудні 2022 року понад 150 мільйонів глядачів у США дивилися відео й передачі на YouTube зі своїх телевізорів. YouTube досі посідає перше місце в рейтингу найпопулярніших ТБ-сервісів в Америці (як серед стримінгових платформ, так і серед традиційних телемереж).

“Глядачі – особливо молодь – більше не розділяють контент, який вони дивляться, на різні категорії. Коли вони вмикають телевізор, вони хочуть побачити все в одному місці: від своїх улюблених кріейторів до фільмів-блокбастерів і футболу. І все це вони можуть знайти на YouTube”, — зазначив СЕО YouTube Ніл Моган.

Також Моган згадав про можливість використання штучного інтелекту в роботі YouTube.

За його словами, команда вже послуговується ШІ, щоб показувати рекламу правильній аудиторії, покращувати вимірювання статистики та допомагати творцям контенту знаходити нових глядачів по всій мережі.

Liked the article?
Help us be even more cool!