ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Передплата на друковані медіа на 2022 рік скоротилася на 10% – Укрпошта

17.01.2022, 14:42
Фото – Reuters / Toby Melville
Фото – Reuters / Toby Melville

Українці за підсумками передплатної кампанії на 2022 рік передплатили понад 5,6 млн газет та журналів, що становить 93% до накладів станом на 1 липня 2021 року та 90% проти накладів станом на 1 січня 2021 року.

Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на Укрпошту.

Зокрема, передплачено 3,6 млн примірників загальнодержавних видань, або 95% до накладів станом на 1 липня  2021 року та 92% до накладів станом на 1 січня 2021 року, а також 2 млн примірників місцевих видань, або понад 93% до накладів станом на 1 липня 2021 року та 91% до накладів станом на 1 січня 2021 року.

“На показники мали вплив пандемія, перехід читачів із друкованих газет до онлайн-медіа, закриття газет і зменшення періодичності виходу видань. Тільки у 2021 році закрилося 148  газет, а протягом двох останніх років ця цифра загалом складає 290 видань чи 770 індексів у передплатному каталозі, що становить близько 21% від загальної кількості індексів”, – повідомляє Укрпошта.

Також компанія зазначила, що для підвищення попиту на передплату та заохочення передплатників проводила низку заходів для клієнтів та запровадила нову систему мотивації для листонош, операторів та начальників відділень.

Для проведення передплатної кампанії на 2022 рік було надруковано 107,7 тисячі примірників передплатних каталогів, в які всього внесено 3510 індексів видань загальнодержавної та місцевої сфер розповсюдження. 

Передплата на 2022 рік з доставленням із січня завершилася, проте, зазначає Укрпошта, можна оформити передплату на газети та журнали з поточних місяців і до кінця цього року.

Liked the article?
Help us be even more cool!