ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Партія Ляшка заплатила майже 2 млн грн з держбюджету за рекламу на “112” і NewsOne - КВУ

13.11.2018, 11:53
Фото - YouTube

Комітет виборців України повідомляє, що у ІІІ кварталі 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на телеканалах “112” та NewsOne за гроші, отримані з Державного бюджету України. Про це йдеться в прес-релізі Комітету виборців України.

Згідно з інформацією КВУ, упродовж липня-вересня РПЛ витратила на рекламу по ТБ 3 млн грн. Із них 900 тисяч бюджетних гривень отримав телеканал “112”. Гроші було перераховано наприкінці серпня ТОВ “Інформаційне агентство “112-Україна” за “розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі телеканалу”. Ще 900 тис. грн отримало ТОВ “Новини 24” за “розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу NewsOne. Як зазначає КВУ, у звіті телеканал названо “NewsOnt”, але, припускає організація, швидше за все, це граматична помилка.

Також КВУ зазначає, що це вже не перший випадок, коли РПЛ платить за рекламу на цих телеканалах за бюджетні кошти. У ІІ кварталі 2017 року партія перерахувала ТОВ “Інформаційне агентство "112-Україна” 3 млн бюджетних гривень, у ІІ кварталі 2018 року – 1,7 млн грн.

“З одного боку, Радикальна партія підтримує санкції щодо 112-го каналу та NewsOne, звинувачуючи їх у російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно. При цьому мова йде про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету”, – наголосив голова КВУ Олексій Кошель.

Загалом у липні-вересні РПЛ витратила 12,9 млн грн. Третину коштів (4,8 млн) партія спрямувала на рекламу (3 млн – на рекламу по ТБ і 1,5 млн – на друковані ЗМІ). Водночас із 12,9 млн витрат лише 87 тис. грн були власними коштами партії. Решта – гроші з Держбюджету. (Дані відповідно до звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 року.)

Як повідомляв ІМІ, ВО “Батьківщина” витратила на рекламу “Нового курсу” близько 100 млн грн за ІІ та ІІІ квартали 2018 року.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!