ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Партії Ляшка, Гройсмана та Порошенка витратили найбільше коштів на телерекламу - Чесно

17.07.2019, 12:39

Радикальна партія Олега Ляшка, “Українська стратегія Гройсмана” та “Європейська солідарність” витратили найбільше коштів на телерекламу. Про це йдеться у дослідженні руху “Чесно”, який проаналізував обсяги та вартість політичної реклами з квітня по липень.

Так, згідно з моніторингом, із 21 квітня по 7 липня учасники парламентської кампанії разом витратили близько 307 мільйонів гривень на телерекламу на 18 загальнонаціональних каналах.

Першість за обсягами витрат на телерекламу належить Радикальній партії. Станом на 7 липня розміщення агітації в ефірах національних каналів мала б коштувати політсилі близько 45,5 мільйонів гривень. До цієї суми експерти “Чесно” враховували вартість вітальних роликів лідера партії Олега Ляшка.

“Українська стратегія Гройсмана” витратили 44,7 млн грн на телерекламу.

“Варто зазначити, що присутність Володимира Гройсмана у рекламних блоках не була обмежена лише агітацією “Української стратегії”. У квітні на замовлення Кабінету Міністрів на телеканалах 47 разів показували ролики, що просували бренд “#урядГройсмана”. Транслювання цієї реклами лише у квітні мала коштувати державному бюджету близько 650 тисяч гривень. Урядову соціальну рекламу під брендом “#урядГройсмана” ЧЕСНО фіксував і у червні”, - йдеться у дослідженні.

До ТОП-3 партій за обсягами витрат на телерекламу також входить “Європейська солідарність”. Вартість транслювання роликів партії становить 42,9 млн грн.

Більш ніж 40 мільйонів гривень на телерекламу витратили також в “Опозиційному блоці”. Першу “п’ятірку” партій за обсягами видатків на агітацію на ТБ закриває “Голос” з 37,7 мільйонами гривень.

Як йдеться в аналізі, з-поміж 18 телеканалів у вибірці моніторингу, в ефірах 4 мовників понад 50% роликів з політичною рекламою були присвячені одній з партій. "5 канал" та “Еспресо” транслювали виключно ролики “Європейської солідарності”. А на “Прямому” частка цієї партії у блоках з політичною рекламою становить 91%. Телеканал “ТЕТ” також розміщував в ефірі рекламу лише однієї партії — “Слуги Народу”.

Партія “Опозиційний блок” надавала перевагу телеканалу “Україна” (входить до медіахолдингу "Медіа Група Україна", яким володіє Рінат Ахметов). Найбільше реклами “Опозиційної платформи — За життя” виходило на каналі "Інтер", який входить до медіаконгломерату "Inter Media Group", що належить українському олігарху Дмитрові Фірташу. “Опозиційна платформа” також активно рекламується на канала “112” та “NewsOne”.

“Результати опитувань свідчать про те, що телебачення залишається головним джерелом політичної інформації для громадян. Активна присутність на ТБ гарантує партіям та політикам вищу впізнаваність серед електорату, а отже, збільшує шанси на перемогу на виборах. Це створює стимули для політичних гравців проводити дорогі агітаційні кампанії на телебаченні. При цьому починати їх якомога раніше”, - йдеться у дослідженні.

В аналізі були використані дані моніторингу політичної реклами на телебаченні, що охоплюють період з 1 квітня 2018 року по 30 червня 2019 року. Вибірка моніторингу включає 18 національних телеканалів: “1+1”, “2+2”, “24 канал”, “5 канал”, “Канал 112”, “Україна”, “ZIK”, “Еспресо TV”, “ICTV”, “ІНТЕР”, “K1”, “Новий Канал”, “NEWS ONE”, “НТН”, “Прямий”, “СТБ”, “TET”, “UA:Перший”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!