Всеукраїнська громадська організація “Громадянська мережа “ОПОРА” оголосила конкурс на вакансію SMM-фахівця/фахівчині. Дедлайн – 26 вересня включно, повідомляється на сайті організації.

Обов’язки:

  • генерація ідей, написання текстів і створення візуальних рішень для дописів у соціальних мережах. Монтаж відео для соцмереж (Reels / Shorts), опційно: самостійне знімання;
  • публікація контенту на сторінках ОПОРИ українською мовою у Facebook, Instagram, WhatsApp, YouTube та англійською мовою в LinkedIn та BlueSky;
  • створення та ведення контент-плану для соцмереж;
  • адаптація аналітичних матеріалів ОПОРИ й тематичних новин під формати різних платформ;
  • відстежування трендів, добір найкращих форм публікацій для кожної з платформ;
  • генерування та участь у реалізації ідей для інтерактиву з підписниками;
  • моніторинг позначок сторінок організації, опрацювання коментарів підписників;
  • моніторинг статистики соцмереж, аналіз залученості аудиторії;
  • взаємодія з дизайнерами та іншими підрядниками, поставлення ТЗ (для складних та креативних рішень у виготовленні контенту);
  • тісна співпраця з комунікаційною командою ОПОРИ й авторами аналітичних матеріалів;
  • просування дописів, налаштування рекламних кампаній, таргетування, аналіз ефективності рекламних кампаній.

Основні вимоги до учасника/ці:

  • професійний досвід у сфері SMM не менш ніж три роки;
  • розуміння специфіки виборчих процесів, роботи парламенту і громадського сектору;
  • досвід написання живих текстів, що привертають увагу;
  • навички дизайну, роботи з графічними та відеоредакторами;
  • знання англійської мови не нижче за рівень В1-В2;
  • вільне володіння українською мовою;
  • вміння планувати та дотримуватися дедлайнів.

Учасник/ця конкурсу має надати такі документи:

  • резюме / портфоліо;
  • цінову пропозицію за годину надання послуг;
  • інформацію про досвід співпраці з неурядовими організаціями (за наявності).

В організації зазначили, що відбір переможця / переможниці відбуватиметься на основі аналізу професійного досвіду учасників та їхньої компетенції. Позитивний досвід співпраці з неприбутковими організаціями буде перевагою. 

Учасників, які вийшли до другого туру відбору, запросять на онлайн-інтерв’ю.

Розмір оплати послуг залежатиме від результатів онлайн-інтерв’ю. Форма співпраці може бути змінена за згодою сторін.

Резюме надсилати на email [email protected] з темою повідомлення “SMM-менеджер/ка”.

Важливі тексти щотижня у вашій пошті – підпишіться. Підтримайте нашу роботу донатом.