ОПОРА шукає керівника / керівницю комунікаційної команди
До 5 травня триває приймання заявок на конкурс на посаду керівника/-ці відділу зі зв’язків із громадськістю всеукраїнської громадської організації “Громадянська мережа “ОПОРА”. Про це повідомляється на сайті ОПОРИ.
Обов’язки:
- загальне стратегічне планування комунікаційних активностей;
- підготовка інструкцій та супровід діяльності комунікаційників на національному і регіональних рівнях, контроль виконання поставлених цілей;
- визначення цільових аудиторії, каналів комунікації, робота з ключовими меседжами та СТА;
- супровід підготовки контенту для інформаційних каналів організації та інших медіа;
- забезпечення виконання плану заходів та підготовка супровідних документів і матеріалів;
- стеження за дотриманням tone of voice;
- підготовка звітних матеріалів про результати роботи комунікаційної команди, аналіз статистичної та якісної інформації;
- формування бюджету комунікаційних активностей організації;
- тісна співпраця з аналітиками та командою ОПОРИ;
- представницька функція і виступи в ролі спікера/-ки.
Вимоги:
- вища освіта та досвід роботи з медіа не менш ніж п'ять років;
- навички управління колективом;
- вміння налагоджувати комунікацію, готувати й презентувати інформацію, креативність;
- розуміння політичних процесів в Україні;
- вміння працювати в режимі багатозадачності та в короткі строки;
- грамотне усне та письмове мовлення, комунікабельність, пунктуальність, дисциплінованість, неконфліктність і стресостійкість;
- обов’язково – політична незаангажованість і позитивна ділова репутація;
- знання англійської та інших іноземних мов буде перевагою.
Робота передбачає офіційне працевлаштування на декретну позицію за строковим договором на період до виходу з відпустки для догляду за дитиною основного працівника (мінімально на один рік з можливим продовженням).
Команда пропонує:
- повну зайнятість, гнучкий графік;
- гібридний формат роботи;
- конкурентний рівень заробітної плати;
- дружню та професійну команду.
Розмір заробітної плати залежить від результатів співбесіди та попереднього досвіду апліканта. Форма співпраці може бути змінена за згодою сторін.
Документи (резюме та портфоліо; інформацію про бажаний рівень заробітної плати; рекомендації (за наявності); інформацію про досвід співпраці з неурядовими організаціями (за наявності) надсилати на email [email protected] з темою повідомлення “Конкурс_керівник/ця відділу зі зв’язків з громадськістю”.
З учасниками/-цями, які вийшли до другого туру відбору, проведуть онлайн-співбесіду.
Help us be even more cool!