Офіс мовного омбудсмена запропонував алгоритм дій у разі, коли послуги надають російською

Офіс мовного омбудсмена нагадав алгоритм дій, коли інформацію та послуги надають російською.
Першочергово клієнтам радять владнати ситуацію самостійно. Зокрема, запропонувати порушнику дотримуватися закону України про державну мову.
Якщо ж людина відмовляється дотримуватися законодавства, то потрібно звернутися до керівництва порушника / закладу або на гарячу лінію установи та повідомити про ігнорування вимог законодавства.
У разі відмови потрібно зафіксувати цей момент та зберегти докази порушення:
- відео або аудіозапис розмови;
- місце порушення;
- дані порушника чи об'єкта господарювання: ПІБ, час порушення, контакти.
Також можна подати скаргу до уповноваженого, заповнивши відповідну форму на сайті омбудсмена або надівши листа на електронну адресу [email protected].
У скарзі обов’язково має бути зазначено:
- ПІБ заявника та місце проживання;
- суть скарги;
- дані порушника;
- докази порушення;
- дата.
Скаргу можна подати протягом шести місяців з дня виявлення порушення.
Help us be even more cool!