ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

НСТУ подала клопотання до суду про зловживання позовами "Ерою"

30.08.2018, 13:48
Фот - stv.detector.media

29 серпня під час засідання Господарського суду представник НСТУ, директор юридичного департаменту Суспільного Максим Дорофеєв заявив клопотання про процесуальні зловживання ТОВ “Ера-Медіа”, яке подало п’ять судових спорів, щоб примусити НСТУ не закривати телепрограму “Доброго ранку, Країно!”.

Про це “Суспільне. Детектор медіа” повідомила директорка департаменту зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Вікторія Сидоренко.

Вона процитувала радника АО “ЮФ “Василь Кісіль і Партнери” Валерію Савчук про те, що за подібні процесуальні зловживання суд вправі застосовувати штрафи.

“На сьогоднішній день штрафи складають від 528,6 грн до 5286 грн, а у разі повторних чи неодноразових зловживань – від 1 762 грн до 17 620 грн. У господарських судах штрафи значно вищі: починаючи від 1 762 грн і аж до 88 100 грн у випадку систематичних чи неодноразових зловживань”, – зазначила Валерія Савчук.

Юристка пояснила, що поширеними залишаються процесуальні зловживання у вигляді подання кількох ідентичних позовів, апеляційних або касаційних скарг до одного суду задля маніпуляцій із системою автоматизованого розподілу справ, а також завідомо безпідставне залучення особи як співвідповідача з метою зміни підсудності справи та передання справи на розгляд іншого суду.

Сидоренко припустила, що для ТОВ “Ера-Медіа” суми штрафів незначні, тому воно продовжує користуватися колізіями законодавства.

Нагадаємо, 29 серпня Господарський суд Києва відмовив “Ері” щодо примусової трансляції “Доброго ранку, Країно!”. Проте телепрограма “Доброго ранку, Країно!” продовжить виходити в ефірі “UA: Першого” до рішення Апеляційного суду.

За даними юристів НСТУ, за літо 2018 року ТОВ “Ера-Медіа” розпочало 5 судових спорів (2 у місцевих районних судах м. Києва, Святошинському та Деснянському, і 3 в Господарському суді), аби змусити НСТУ продовжувати трансляцію телепрограми “Доброго ранку, Країно!”.

Власник ТОВ “Ера-Медіа”, народний депутат України, керівник депутатської групи “Воля народу”, колишній регіонал Андрій Деркач вважає, що керівники Національної суспільної телерадіокомпанії України “незаконно та із тиском на журналістів намагаються позбавити ефіру програму “Доброго ранку, Країно!”.

Конфлікт між компаніями триває не перший рік. З 2001 року ТРК “Ера” мовила на ефірній ліцензії “UA: Першого” в мережі УТ-1 щоденно з 6:00 до 9:00 та з 23:00 до 1:20, що становило 5,3 години. 18,7 години належало “UA: Першому”. Тоді телеканал “Ера” взяв на себе зобов'язання відмовитися від ліцензії у випадку створення суспільного мовлення. У 2011 році Перший національний отримав ліцензію на супутникове мовлення, яка була підлаштована під аналогове мовлення в частині обсягу мовлення. Тож “Ера” отримала у вигляді подарунку 5,3 години супутникового мовлення на добу за державні кошти. Комерційна ТРК продовжувала мовити ці 5,3 години на добу до 14 квітня 2017 року.

12 липня 2017 року комерційна телерадіокомпанія “Ера” відмовилася від ліцензії на аналогове мовлення в мережі УТ-1 на користь телеканалу “UA:Перший”. Між каналами дійшли згоди, що ТРК “Ера” з 1 серпня залишає ефір у мережі УТ-1. Між ПАТ “НСТУ” та ТОВ “Ера-Медіа” було укладено договір про створення на замовлення програми “Доброго ранку, Країно!”, яка виходила в ефірі “UA: Першого” з 20 листопада  2017 року із 6:30 по 9:30.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!