ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Німецькі медіа об'єдналися заради боротьби із засиллям Google і Facebook на рекламному ринку

29.05.2019, 11:03

Найбільші медіа ФРН вирішили спільно боротись із засиллям технологічних платформ Google і Facebook на ринку. Про це повідомляє "Новое время" з посиланням на Digiday.

Зокрема, Media Impact, загальний селзхауз медіагруп Axel Springer і Funke Mediengruppe. утворив рекламний альянс з відділами продажів колег по видавничій діяльності RTL Group і Gruner+Jahr для спільного продажу всіх своїх рекламних майданчиків і можливостей.

Нові партнери володіють великими новинними виданнями, зокрема Bild, Welt, Business Insider, і журналами, в тому числі Der Spiegel, Die Aktuelle, Stern і Geo.

Щомісячна аудиторія всіх цих проектів становить приблизно 50 млн осіб. Для порівняння: щомісячна аудиторія Facebook у Німеччині – близько 40 млн осіб.

Мета співпраці – активне залучення інвестицій медіаагентств і прямих рекламодавців.

“Такий рівень співпраці був би немислимий у минулому”, – сказав голова правління Media Impact Карстен Швеке. Він підкреслив, що співпраця між великими видавцями є основним способом отримання більшої частки бюджетів на цифрову рекламу.

Швеке додав, що основна частка від дедалі більших рекламних доходів припадає на Google, YouTube і Facebook.

“Зі співпрацею ми хочемо повернути нашу справедливу частку… Це основа нашого майбутнього зростання: знайти правильне поєднання охоплення, релевантності, сервісу і високої якості реклами, яке ми можемо запропонувати рекламодавцям і агентствам”, – сказав Швеке.

Liked the article?
Help us be even more cool!