Німецькі медіа об'єдналися заради боротьби із засиллям Google і Facebook на рекламному ринку
Найбільші медіа ФРН вирішили спільно боротись із засиллям технологічних платформ Google і Facebook на ринку. Про це повідомляє "Новое время" з посиланням на Digiday.
Зокрема, Media Impact, загальний селзхауз медіагруп Axel Springer і Funke Mediengruppe. утворив рекламний альянс з відділами продажів колег по видавничій діяльності RTL Group і Gruner+Jahr для спільного продажу всіх своїх рекламних майданчиків і можливостей.
Нові партнери володіють великими новинними виданнями, зокрема Bild, Welt, Business Insider, і журналами, в тому числі Der Spiegel, Die Aktuelle, Stern і Geo.
Щомісячна аудиторія всіх цих проектів становить приблизно 50 млн осіб. Для порівняння: щомісячна аудиторія Facebook у Німеччині – близько 40 млн осіб.
Мета співпраці – активне залучення інвестицій медіаагентств і прямих рекламодавців.
“Такий рівень співпраці був би немислимий у минулому”, – сказав голова правління Media Impact Карстен Швеке. Він підкреслив, що співпраця між великими видавцями є основним способом отримання більшої частки бюджетів на цифрову рекламу.
Швеке додав, що основна частка від дедалі більших рекламних доходів припадає на Google, YouTube і Facebook.
“Зі співпрацею ми хочемо повернути нашу справедливу частку… Це основа нашого майбутнього зростання: знайти правильне поєднання охоплення, релевантності, сервісу і високої якості реклами, яке ми можемо запропонувати рекламодавцям і агентствам”, – сказав Швеке.
Help us be even more cool!