ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Незалежна медійна рада ініціюватиме посилення відповідальності ЗМІ під час виборів

07.06.2019, 13:40
Фото – detector.media

Незалежна медійна рада (НМР) ініціюватиме розроблення законодавчих змін щодо посилення відповідальності засобів масової інформації під час висвітлення виборчих кампаній.

Про це розповіла голова Незалежної медійної ради, шеф-редактор порталу “Детектор медіа” Наталія Лигачова під час презентації резолюції НМР щодо діяльності медіа під час президентських виборів, повідомляє Укрінформ.

“Повідомляємо, що Незалежна медійна рада та організації-засновники планують ініціювати та брати активну участь у розробці та промоції законодавчих змін, які б посилили відповідальність ЗМІ щодо висвітлення виборчих кампаній”, – сказала вона.

За її словами, НМР ухвалила резолюцію, базуючись на найбільш кричущих порушеннях журналістської етики і стандартів ЗМІ під час президентської виборчої кампанії.

Лигачова також підкреслила, що у вказаній резолюції Незалежна медійна рада вважає неприпустимою ситуацію щодо висвітлення в українському медійному просторі президентської кампанії як такої, що не лише повністю дискредитує медіа, але й підриває одну з основ демократії – вільні й чесні вибори.

НМР, за її даними, засуджує використання грубих маніпуляцій та чорного піару в низці медіа.

Крім того, Лигачова зачитала, що резолюцією медійна рада нагадала ЗМІ, що виборче законодавство вимагає під час поширення інформації про вибори дотримуватися об’єктивності, неупередженості, достовірності, повноти й точності інформації.

“Наголошуємо на необхідності посилення регуляторних механізмів Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення. У нас дуже велика проблема з тим, і на цьому наголошували колеги з тих моніторингових організацій, які співпрацювали з Радою Європи, що Національна рада приймає до уваги порушення, але нездатна нічого зробити під час виборчої кампанії. Навіть зараз у них є механізми, і вони могли би більш рішуче реагувати на ці порушення”, – додала експерт.

Нагадаємо, 13 травня громадські організації “Детектор медіа” та “Інститут масової інформації” виступили з відкритим зверненням до Незалежної медійної ради (НМР) та Комісії з журналістської етики (КЖЕ) з проханням розглянути журналістські матеріали на предмет порушень професійних стандартів та журналістської етики. Звернення підготовлено на основі моніторингів, які проводилися в період президентської передвиборної кампанії громадськими організаціями “Детектор медіа” та “Інститут масової інформації”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!