Netflix за перший місяць заробив на "Грі в кальмара" майже $900 млн
Стрімінгова платформа Netflix оцінила свій заробіток від серіалу "Гра в кальмара" в майже $900 мільйонів, повідомляє Ліга з посиланням на Bloomberg.
Повідомляється, що південнокорейський серіал приніс $891,1 млн прибутку за перший місяць.
Водночас виробництво серіалу обійшлося в $21,4 млн – близько $2,4 млн за епізод. Отже, серіал окупився майже в 42 рази. Ці цифри стосуються тільки першого сезону і взяті з документа, в якому детально описано показники ефективності Netflix для шоу.
За даними Bloomberg, за 23 дні з моменту прем'єри перші дві хвилини серіалу подивилися 132 млн осіб у 80 країнах світу. Близько 89% з цих глядачів переглянули понад одну серію, а 66% – дивилися серіал повністю.
Серіал "Гра в кальмара" складається з дев'яти епізодів. Прем'єра серіалу відбулася 17 вересня 2021 року. Суть сюжету, як повідомляється в описі на сайті Netflix, полягає в тому, що сотні гравців, яким потрібні гроші, приймають дивне запрошення взяти участь у дитячих іграх. На переможця чекає великий грошовий виграш, але ставки тут смертельні.
13 жовтня в Netflix заявили, що серіал "Гра в кальмара" став найпопулярнішим в історії стримінг-платформи: на той момент серіал набрав 111 млн переглядів.
Help us be even more cool!