ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада звернеться до АМКУ щодо створення "інформаційного холдингу" на базі ZIK та "112 Україна"

09.07.2019, 12:40

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення планує звернутися до Антимонопольного комітету України щодо законності концентрації низки телемовників, що утворилися в процесі купівлі народним депутатом, власником телеканалів “112 Україна” і NewsOne Тарасом Козаком. 

Про це повідомила 9 липня заступниця голови Нацради Уляна Фещук після позапланового засідання регулятора, повідомляє Інтерфакс-Україна.

“Дуже багато питань виникає щодо телеканалів ZIK і групи компаній, які ведуть мовлення з програмної концепції “112 Україна”. Нас також дуже хвилює це питання. Зокрема, щодо створення так званого “інформаційного холдингу”. Документи про переоформлення власника цього телеканалу до Нацради ще не надійшли”, – підкреслила Фещук.

Вона також нагадала, що, відповідно до закону про телерадіомовлення, у мовника є 35 днів на оформлення таких документів.

“Як тільки ми отримаємо ці документи, ми звернемося до Антимонопольного комітету щодо того, чи отримували відповідні юрособи дозвіл на концентрацію, а також чи підпадають такі дії під вимоги антимонопольного законодавства”, – підкреслила вона.

За словами Фещук, держрегулятор також може звернутися до Нацагентства з протидії корупції, оскільки в ЗМІ “називаються істотні суми з купівлі телеканалу ZIK новим власником і ця особа є пов'язаною з іншими власниками інформканалів”, і Нацрада вважає за необхідне провести перевірку цих фактів відповідними органами.

Фещук також повідомила, що Нацрада бере участь у більш ніж 30 судових позовах стосовно групи телеканалів, що мовлять з програмної концепції “112 Україна”.

Як повідомляв ІМІ, 9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила провести позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) з огляду на заяви каналу про плани провести телеміст із забороненим до трансляції на території України російським телеканалом “Росія 1”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!