ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Нацрада за порушення на виборах перевірить 10 загальнонаціональних телеканалів

12.12.2012, 01:04

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланові перевірки теле- і радокомпаніям, які  відповідно до моніторингу регулятора, мають ознаки порушення законодавства у виборчий період. Таке рішення Нацрада прийняла 11 грудня під час засідання.

Серед каналів, які будуть перевірятися, - СТБ,  Новий канал, НТН, «Україна», «1+1», «Ера», «Інтер», ICTV, НТКУ, 5 канал.

Порушення зафіксовані в радіокомпаніях «Радіо Кохання» («Мелодія»), «Русское радио - Україна», «Наше радіо», НРКУ, «Довіра» («Авторадіо»), «Шансон», «Нова хвиля», «Люкс» та інших, також - у низці регіональних телерадіомовників.

Нагадаємо, загалом моніторинг Нацради зафіксував 189 фактів, що мають ознаки порушення законодавства, у діяльності 44 ліцензіатів у 13 регіонах України. 13 компаній допустили більше, ніж по два факти з ознаками порушень.

Перший заступник голови Нацради Оксана Головатенко зазначила, що порушення в усіх компаній ідентичні: «Наприклад,  щодо «Медіа Група Позитив» моніторингом зафіксовані порушення вимог закону «Про рекламу» (стаття 9 - ідентифікація реклами), закону «Про вибори народних депутатів» (частина 13 статті 72 - під час трансляції політичної реклами обов'язково демонструється назва або прізвище учасника виборів; а також частина 7 статті 47 - забороняється розміщення політичної реклами в одному блоці з комерційною)».

Окрім цього, за її словами, деякі канали порушували закон щодо порядку оприлюднення соціологічних даних або включали агітацію до інформаційних програм, а представники ЗМІ брали участь у агітації. А щодо Запорізької ОДТРК моніторинг регулятора зафіксував агітацію посадовими особами.

В кого з загальнонаціональних мовників зафіксовано найбільше порушень, члени Нацради не зазначають, лише наголошують, що наразі  оперують даними  моніторингу, а перевірка має показати, хто є найбільшим порушником. При цьому, за даними моніторингу, як сказала Оксана Головатенко, найбільш розповсюдженим  порушенням є ідентифікація реклами.

“Телекритика”

Liked the article?
Help us be even more cool!