ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада промоніторить Viasat через інформацію про трансляцію заборонених російських каналів

28.03.2019, 15:34
Фото - Фейсбук Георгія Тихого

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення проведе моніторинг супутникового провайдера Viasat через інформацію про трансляцію заборонених російських каналів.

Таке доручення контрольно-аналітичному управлінню дав член Нацради Сергій Костинський 28 березня під час засідання, повідомляє “Детектор медіа”.

Регулятор проведе моніторинг у відповідь на пост у Фейсбуці журналіста Укрінформу Георгія Тихого. Журналіст написав, що Viasat нібито розпочав транслювати заборонені російські канали "ТНТ", "Шансон ТВ", "РТР Планета" та інші. І додав у свою публікацію скріни.

“Я вважаю, що ми маємо перевірити цю інформацію. Прошу контрольно-аналітичне управління здійснити моніторинг провайдера програмної послуги, чи наявні заборонені канали. Прошу з’ясувати, чи це правда. Наше завдання – перевірити наявність чи відсутність і діяти відповідно до законодавства”, - наголосив Костинський.

Голова Нацради Юрій Артеменко та член регулятора Олег Черниш підтримали доручення провести моніторинг. А перший заступник голови Ольга Герасим’юк закликала, перед тим як робити висновки, найперше перевірити інформацію щодо провайдера.

“Усі знають, що таке Росія-держава. І якщо не у нас, то у рідних наших рідних є загиблі люди. І незалежно від того, яка група чи приватний власник, ми маємо йти різко та жорстко”, - наголосив Юрій Артеменко.

І додав, що наступного тижня на засіданні Нацрада повинна мати проект рішення, чи інформація про провайдера відповідає дійсності.

У коментарі виданню компанія Viasat заявила, що не має у своїх пакетах заборонених російських каналів, і спростовує інформацію, яку оприлюднив Георгій Тихий, а також додає, що нелегально під'єднати заборонені російські канали можна незалежно від провайдера.

“Інформація, яку у своєму дописі на facebook опублікував користувач Gosha Tykhyi, не відповідає дійсності та є відвертим наклепом. Такі дії можемо розцінювати як навмисний підрив репутації Viasat та введення читачів в оману, поширюючи зраду в соціальних медіа, не розібравшись у технічній  стороні питання”, - наголошує компанія.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!