ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Нацрада попередила RTVI про відключення за підтримку анексії Криму та трансляцію заборонених фільмів

09.08.2017, 14:34

Національна рада України  з питань телебачення і радіомовлення повідомила правовласнику іноземної програми RTVI – компанії “Brenrose Livited” пану Б. Баумсу – про зафіксовані порушення Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України і попередила про можливість відключення програм цього мовника. Про це повідомляється на сайті Нацради.

З 3 по 9 липня 2017 року фахівці регуляторного органу провели моніторинг ефіру іноземної програми RTVI, що має юрисдикцію Великої Британії.

“Так, 5 та 6 липня зафіксовано вихід передачі “Особое мнение” за участю керівника програми центру Карнегі А. Колесникова та головного редактора журналу “Форбс” М. Ускова, висловлювання яких свідчать про підтримку анексії АР Крим, принижують чинну владу в Україні і в цілому Україну як державу”, - повідомляє Нацрада.

Також регулятор зазначає, що 4 липня з повтором 5-го зафіксовано трансляцію забороненого Державним агентством України з питань кіно фільму “Небесный суд” (виробництво “Централ Партнершип”, Росія, 2012), а 9 липня – фільму “Два дня” (виробництво “Централ Партнершип”, Росія, 2011) за участю осіб, яких внесено до Переліку осіб, що створюють загрозу національній безпеці України – Михайла Порєченкова та Федора Бондарчука. А 16 і 17 липня транслювався фільм “Бармен” (виробництво Art Pictures Studio, Росія, 2015) за участю акторів, які внесені до зазначеного Переліку – Івана Охлобистіна та Федора Бондарчука;

26 червня у передачі “Тут и там” під час обговорення перспектив вирішення конфлікту на Донбасі незаконно обрані від Криму сенатор Ольга Ковітіді та депутат Держдуми РФ від міста Севастополя Дмитро Бєлік у своїх висловлюваннях заперечували територіальну цілісність України.

Такий контент, зазначає регулятор, свідчить про наявність в діяльності цього іноземного мовника порушень частини другої статті 6 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” та частини першої статті 28 Закону України “Про інформацію”.

“На разі компанію “Brenrose Livited” поінформовано, що відповідно до частини другої статті 24 Конвенції (обидві країни і Україна, і Велика Британія ратифікували цей міжнародний документ) сторона, яка здійснює прийом програм, може тимчасово припинити ретрансляцію, адже встановлені факти порушень на телеканалі RTVI мають очевидний, серйозний характер, призводять до виникнення складних громадських проблем, тривають більше двох тижнів після повідомлення про них”.

Нацрада ще раз попросила правовласника поінформувати про результати розгляду порушеного питання. “У разі ігнорування вимог національного законодавства, керуючись зазначеною нормою Конвенції, український регуляторний орган буде змушений розглянути питання щодо тимчасового припинення ретрансляції іноземної програми RTVI на території України”, - зазначив регулятор.

Крім того, Нацрада нагадала, що в лютому 2017 року під час моніторингу програми RTVI Національна рада зафіксувала трансляцію передачі “Особое мнение” (спільний проект RTVI з радіостанцією “Эхо Москвы” (Російська Федерація) за участю російського політолога С. Маркова, головного редактора журналу “Форбс”» М. Ускова, журналістів М. Шевченка та А. Красовського, висловлювання яких ставлять під сумнів існування України як суверенної держави, свідчать про підтримку терористичних дій проросійських бойовиків та російських найманців, ЗС РФ на Сході України.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!