ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада перевірить телеканал, який використовує логотип "Максі-ТВ незабаром НАШ"

14.11.2018, 13:00
Фото - mediananny.com

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила ТОВ “Наша Прага” (супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) позапланову перевірку. Таке рішення ухвалено 14 листопада на підставі моніторингу від 8 листопада, повідомляється на сайті регулятора.

Як зазначає Нацрада, під час моніторингу 8 листопада виявлено, що телеканал не дотримується деяких норм законодавства і вимог власної програмної концепції.

Так, узагалі не транслюються культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільми, які за ліцензією мали б тривати від 1 год. 20 хв. до 3 год. 40 хв. / добу. Не відповідає ліцензійним умовам і формат: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний.

Також, зазначає регулятор, телерадіоорганізація використовує логотип, не передбачений умовами ліцензії – “Максі-ТВ незабаром НАШ”, тоді як на екрані має бути “Максі-ТВ”.

Нацрада зазначає, що під час позапланової виїзної перевірки вивчить усі обставини й згодом ухвалить відповідне рішення.

Як повідомляв ІМІ, 7 листопада в ефір вийшов новий інформаційний телеканал “Наш”, власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

Канал “Наш” розпочав мовлення в мережі мовлення (на супутнику і в кабельних мережах) нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ” (Maxxi TV).

Телеканал “Максі-ТВ” – нішевий жіночий телеканал, що мовив з 2007 року. Входив до рекламно-медійної групи Maxximum. Юридична особа телеканалу “Максі-ТВ” – ТОВ “Наша Прага”. За даними єдиного державного реєстру, її власником замість Вікторії Семененко (керівна партнерка групи Maxximum) і Олександра Чернецького стала кіпрська компанія Demosena Investments Ltd, а кінцевим бенефіціарним власником – Володимир Мураєв, батько Євгена Мураєва.

З 2 листопада керівником каналу є Тигран Мартиросян, колишній виконавчий продюсер каналу NewsOne.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!