ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Нацрада перевірить одеський канал за ретрансляцію телеканалу команди Медведчука

20.05.2021, 13:11
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову безвиїзну перевірку одеському телеканалу “Здоров’я” (ТОВ “ТРК “Здоров’я”) через порушення в частині розміщення інформації про авторів і виробників передач, програмної концепції та рекламного законодавства.

Відповідне рішення було ухвалене під час засідання 20 травня, повідомляється на сайті Нацради.

Як повідомив член Нацради Максим Онопрієнко, Нацрада зафіксувала ознаки ретрансляції Youtube-телеканалу “Перший незалежний”. Також до регулятора звернулася Служба безпеки України з проханням відреагувати на цю ситуацію, але через недосконалість законодавства Національна рада не може говорити про ретрансляцію, оскільки першоджерелом є інтернет. Нацрада наголошує, що така “співпраця” є неприпустимою. Регулятор пильно відстежує подібні приклади, і реакція буде відповідною, оскільки “ми в першу чергу звертаємо увагу на контент і на ті меседжі, які транслюються в ефірі”. 

За словами Максима Онопрієнка, цей випадок гостро демонструє необхідність  внесення змін до чинного законодавства і нового закону про медіа, щоб Національна рада могла належно реагувати на такі випадки.

Отже, моніторинг компанії за 12 травня зафіксував в ефірі телеканалу передачі “Акрида”, “Здорова розмова”, “Секрети сімейного щастя”, “Неординарні українці”, які не містили ім’я автора чи авторів, назви й адреси виробника програми. Крім того, в ефірі телеканалу “Здоров’я” наприкінці трансляції передачі “Український формат” було розміщено взаємозаперечну інформацію.

Також канал “Здоров’я” не дотримався умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення. Зокрема, було зменшено обсяг фільмопоказу (за ліцензією – не менш ніж 4 год / добу, фактично – 2 год 24 хв / добу), не транслювалося розважальних передач (за ліцензією – не менш ніж 1 год / добу).

Також в ефірі ліцензіата було виявлено ознаки порушення рекламного законодавства в передачах “Акрида”, “Здорова розмова”, “Секрети сімейного щастя”.

З огляду на це Нацрада позапланово перевірить канал у термін з 4 до 18 червня включно. Компанію зобов’язано до 8 червня надати документи та матеріали, необхідні для проведення перевірки, а також рекомендовано надати письмові пояснення.

Після проведення перевірки й розгляду її результатів Національна рада ухвалить відповідне рішення.

Як повідомляв ІМІ, 2 лютого Президент України Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке передбачає запровадження на п'ять років санкцій проти народного депутата Тараса Козака та юридичних осіб, що володіють телеканалами "112 Україна", NewsOne та ZIK.

26 лютого Павло Єгоричев, який є директором ТОВ "Новий формат ТВ" та головою у ТОВ "ТВ Вибір", що входять до медіагрупи Тараса Козака, став керівником ТОВ "Тайм Медіа" й львівського каналу "Перший незалежний".

Того ж дня почалося мовлення Першого незалежного в новому форматі, але за годину його відімкнули.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!