Нацрада перевірить Новий канал на наявність в ефірі прихованої реклами алкоголю
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила Новому каналу (ТОВ “Новий канал”, Київ) позапланову безвиїзну перевірку щодо наявності в ефірі прихованої реклами алкоголю.
Таке рішення Нацрада ухвалила 27 травня, повідомляється на сайті регулятора.
В ефірі каналу 24 лютого регулятор зафіксував трансляцію передачі “Варто знати”, в якій не було зазначено імені автора чи авторів та адреси виробника програми. Також у цій програмі під час виступів директорки заводу “Akkerman Distillery” Ілони Надводської, директорки з маркетингу “Aznayri” Ольги Оширової та в закадровому коментарі ведучої програми поширено інформацію про діяльність підприємства і споживчі якості торговельної марки алкогольної продукції Aznayri.
Нацрада зазначає, що трансляція такого контенту може розцінюватися як прихована реклама алкогольного напою.
Також Нацрада отримала скаргу на поширену в ефірі телеканалу рекламну інформацію про алкогольну продукцію від громадянки А. О. Даровської.
Перевірить телеканал Нацрада в період з 11 до 25 червня включно. До 15 червня телеканал має надати Національній раді документи та матеріали, необхідні для проведення перевірки.
Help us be even more cool!