ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Нацрада перевірить Новий канал на наявність в ефірі прихованої реклами алкоголю

27.05.2021, 13:32

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила Новому каналу (ТОВ “Новий канал”, Київ) позапланову безвиїзну перевірку щодо наявності в ефірі прихованої реклами алкоголю.

Таке рішення Нацрада ухвалила 27 травня, повідомляється на сайті регулятора.

В ефірі каналу 24 лютого регулятор зафіксував трансляцію передачі “Варто знати”, в якій не було зазначено імені автора чи авторів та адреси виробника програми. Також у цій програмі під час виступів директорки заводу “Akkerman Distillery” Ілони Надводської, директорки з маркетингу “Aznayri” Ольги Оширової та в закадровому коментарі ведучої програми поширено інформацію про діяльність підприємства і споживчі якості торговельної марки алкогольної продукції Aznayri. 

Нацрада зазначає, що трансляція такого контенту може розцінюватися як прихована реклама алкогольного напою. 

Також Нацрада отримала скаргу на поширену в ефірі телеканалу рекламну інформацію про алкогольну продукцію від громадянки А. О. Даровської.

Перевірить телеканал Нацрада в період з 11 до 25 червня включно. До 15 червня телеканал має надати Національній раді документи та матеріали, необхідні для проведення перевірки.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!