ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада назвала трійку найпопулярніших серед партій телеканалів перед виборами

23.08.2019, 12:03
Телеканал ICTV під час передвиборчої кампанії до Верховної Ради видавав у своєму ефірі 25% політичної агітації, що є найбільшим показником серед п’яти досліджуваних українських каналів. Про це повідомив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський під час пресконференції за результатами моніторингу телерадіопростору України, що відбулася 23 серпня, передає Укрінформ. “Перше, що ми зафіксували, – це попит на телеканали серед кандидатів, суб’єктів виборчого процесу. Найбільш затребуваним серед партій був ефір трьох телеканалів – ICTV (25% від загального обсягу політичної агітації були розміщені в ефірі саме цього телеканалу), 1+1 (24%) та “Інтер” (23%)”, – зазначив Костинський. Найменшим серед досліджених телеканалів був попит на ефір Суспільного мовника. Так, за даними медіарегулятора, на “UA:Перший” припало всього 9% загального обсягу агітації. Водночас в ефірі каналу “Україна” цей показник становив 19%. Разом з тим Нацрада дослідила, що найбільша кількість політичних партій розміщувала свою агітацію на телеканалі “1+1”. Так, за даними регулятора, протягом передвиборчого періоду до мовника з цією метою звернулося 19 політсил. Найменша ж кількість партій-замовників – сім політсил – звернулося за розміщенням агітації до телеканалу “UA:Перший”. “Найбільша кількість кандидатів-самовисуванців розміщували свої агітаційні матеріали в ефірі телеканалу “Інтер” – їх було 12, а в ефірі “UA:Перший” такої агітації взагалі не було”, – додав Костинський. Для всебічного та об’єктивного аналізу діяльності медіа під час виборчого процесу з 24 травня Нацрада здійснювала постійний моніторинг п’яти загальнонаціональних телеканалів: “UA:Перший”, “Інтер”, “1+1”, “Україна”, ICTV. Окрім того, за визначеним графіком регулятор моніторив ще 35 телеканалів і 15 загальнонаціональних радіостанцій. Представники Національної ради в областях забезпечили моніторинг діяльності місцевих і регіональних телерадіоорганізацій. Окрім того, упродовж 24 травня — 21 липня здійснювався вибірковий моніторинг вітчизняних супутникових інформаційних програм та іноземних супутникових телеканалів, занесених до списку адаптованих, на предмет, зокрема, порушення ними норм законодавства України щодо заборони громадянам іноземних держав, особам без громадянства ведення передвиборної агітації через журналістську діяльність, або в діяльності яких містяться заклики до ліквідації незалежності України, зміни конституційного ладу насильницьким шляхом і поширення мови ворожнечі.
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!