ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада інформуватиме ЦВК та правоохоронців про порушення телерадіоорганізацій

24.01.2019, 14:31

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення передаватиме до ЦВК та правоохоронних органів інформацію про всі порушення телерадіоорганізацій, зафіксовані під час передвиборчої кампанії 2019 року. Про це сказав голова Нацради Юрій Артеменко під час засідання регулятора 24 січня, повідомляє Укрінформ.

“Повноваження Нацради під час виборів визначення охопить обмежено. Якщо говорити стисло, то ми фіксуємо порушення, передаємо їх до Центральної виборчої комісії або правоохоронних органів. Підписано меморандум із НАЗК. Також ми плануємо укласти його із Центральною виборчою комісією. Робоча група щодо виборів створена при Міністерстві внутрішніх справ, тому я розмовляв із керівництвом МВС, вони хочуть, аби до її складу увійшов наш представник”, - зазначив Артеменко.

Водночас член Нацради Сергій Костинський у коментарі виданню конкретизував, як саме регулятор контролюватиме поширення політичної реклами в ефірі ліцензіатів.

“Ми будемо обраховувати обсяги реклами взагалі, яка транслюватиметься на телеканалах і радіостанціях, та виокремлюватимемо частку політичної реклами. Також слідкуватимемо за тим, чи не порушуватимуться квоти на рекламу як такої, за що Нацрада має право застосовувати санкції: “оголошення попередження”, а у випадку повторення порушень із мовника може бути стягнуто штраф. Що ж до політичної реклами, то закон зобов'язує Нацраду фіксувати порушення та передати матеріали до ЦВК”, - пояснив Констинський.

Він також уточнив, що при Нацраді працює робоча група, яка здійснює моніторинг роботи телерадіоорганізацій у передвиборчий період. Зокрема, 25 січня, відбудеться її чергове засідання, де будуть представлені перші випадки, що містять ознаки порушення.

Окрім того, Нацрада вивчатиме, чи не призводить порушення виборчого законодавства до порушень закону "Про телебачення і радіомовлення".

“Наприклад, якщо за рахунок частки політичної реклами збільшені дозволені обсяги реклами взагалі, то за таке порушення ми зможемо застосовувати санкції”, - додав Костинський.

В Україні 31 грудня розпочався виборчий процес чергових виборів Президента України, призначених на 31 березня 2019 року.

Як повідомляв ІМІ, 18 січня Верховна Рада так і не розглянула проект Постанови про забезпечення безперешкодної діяльності засобів масової інформації у передвиборний період 2019 року, яка була зареєстрована 21 листопада 2018 року і підтримана Комітетом з питань свободи слова та інформаційної політики. Проект постанови стояв у порядку денному 16 і 17 січня, але парламент його так і не розглянув.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!