Нацрада готує аналіз медіаринку для розроблення стратегії на наступні три роки – Герасим’юк

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення готує аналіз медіаринку, який ляже в основу стратегії медіарегулятора на наступні три роки.
Про це повідомила голова Національної ради Ольга Герасим'юк в інтерв'ю Укрінформу.
“Під час обрання моделі стратегії ми керуємося національним і європейським законодавством. У ній плануємо висвітлити візію, місію, цілі та цінності. Також до стратегії ввійде аналіз поточної ситуації на медіаринку. Його ми робитимемо на підставі досліджень, які замовимо в громадських об’єднань. В аналізі ми висвітлимо стан медіаринку, розбивши його за видами медіа, включно з нелінійними (медіасервіси на замовлення. – Ред.)”, – розповіла вона.
За словами Герасим'юк, медіарегулятор почав підготовчу роботу до проведення аналізу ринку, залучивши Незалежну асоціацію мовників. На підставі цього аналізу будуть ухвалені стратегічні цілі, кожна з яких передбачає і ключові завдання, й очікувані результати. План реалізації стратегії Нацрада презентує до кінця січня 2024 року.
Згідно із Законом “Про медіа”, стратегія Національної ради з питань телебачення і радіомовлення має бути затверджена до 1 січня 2024 року. Цей документ сформує план діяльності медіарегулятора на 2024–2026 роки, а також намітить шлях розвитку медіареформи.
Як повідомляв ІМІ, Закон “Про медіа”, який розширив повноваження Національної ради, набрав чинності 31 березня 2023 року. Зокрема, регулятор реєструватиме онлайн-видання та друковані медіа.
Help us be even more cool!