ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Наш" деякий час не вів прямого ефіру через технічний збій

29.01.2020, 14:50
Фото – YouTube Наш
Фото – YouTube Наш

Телеканал “Наш” 28 січня деякий час транслював програми в запису і не вів прямого ефіру. Про це “Детектору медіа” повідомив Євген Мураєв, якого канал називає представником власника.

За словами Мураєва, це сталося з технічних причин.

“Якимось чином була виведена з ладу матриця каналу. Це “серце”, довкола якого будується серверна. Поки що немає пояснень чому. Служба каналу впоралась. Але це зайняло тривалий час. Як це сталося, ніхто не може пояснити. Ані постачальники, ані виробники обладнання. Усі розбираються”, – сказав він.

За його словами, канал зараз проводить внутрішнє розслідування та чекає на технологічну експертизу, щоб дізнатися, що насправді відбулося.

“Це перша ситуація, коли цей модуль виходить з ладу”, – додав Мураєв.

Директорка з маркетингу та PR каналу Євгенія Баранська уточнила, що технічний збій комутаційного обладнання технологічного комплексу стався 28 січня о 7:52. У зв'язку з цим ефірна програма зазнала змін. “Ми були змушені замінити прямоефірні проєкти: новини, гостьові студії тощо на програми в записі”, – сказала вона.

До кінця дня ефір було відновлено, але причини збою каналу невідомі. “Постачальники обладнання та сервісна служба впевнені в надійності технологічного комплексу й тому на даний момент немає пояснення причини виходу з ладу техніки. Ситуація рідкісна, нестандартна, багато запитань. Ми запустили слідство, пошук можливих зацікавлених осіб, підключена служба безпеки телеканалу”, – повідомила Баранська.

Нагадаємо, 30 жовтня 2019 року канал “Наш” отримав від Нацради супутникову ліцензію на нову юридичну особу – ТОВ “Наш 365”, власниками якого є співробітники каналу. Канал називає Євгена Мураєва представником власника.

Liked the article?
Help us be even more cool!