Наливайко планує створити рекламне агентство та інтернет-видання НСЖУ
23.05.2012, 03:34
Голова Національної спілки журналістів України Олег Наливайко планує провести дискусію щодо того, хто може бути членом НСЖУ, дослідити та узагальнити приклади позитивного досвіду системи збирання членських внесків, підготувати пропозиції щодо всеукраїнської єдиної прес-карти. Такі заходи входять до плану першочергових дій Наливайка на посаді, повідомляє «Телекритика».
План заходів Наливайко презентував на пленумі НСЖУ 22 травня.
У законодавчій сфері Олег Наливайко планує провести «інвентаризацію» переліку медійних законопроектів, що готуються або знаходяться на розгляді в державних структурах, визначитися з приводу урядового проекту з роздержавлення ЗМІ та ініціювати проведення спільних з Держкомтелерадіо консультацій. Також він намагатиметься удосконалити Кодекс журналістської етики, розробити проект «юридичної допомоги» та знайти для нього фінансування, внести пропозиції до Верховної Ради про проведення парламентських слухань стосовно захисту свободи слова, розробити типовий проект принципів редакційної політики ЗМІ та взаємин із власниками.
Крім того, Наливайко обіцяє забезпечити фінансування виходу журналу «Журналіст України», оновити сайт спілки і навіть розглядає можливість відкриття інтернет-видання НСЖУ.
В межах журналістського фонду НСЖУ новий голова планує створити рекламне агентство, щоб розвивати рекламні можливості регіональних видань та телекомпаній.
Також Наливайко розмірковуватиме над створенням кадрового агентства при НСЖУ, обіцяє розробити систему навчальних семінарів, студентських практик, курсів підвищення кваліфікації та різноманітних конкурсів.Також він вивчатиме доцільність створення власної профспілки.
З міжнародних заходів він хоче брати участь у Мінському медіа-форумі країн СНД, організувати прес-тури в Грузію та Білорусь, забезпечити прийом делегації журналістів КНР.
Нагадаємо, 24 квітня делегати XII з'їзду НСЖУ обрали головою спілки президента інформаційної агенції УНІАН Олега Наливайка.
План заходів Наливайко презентував на пленумі НСЖУ 22 травня.
У законодавчій сфері Олег Наливайко планує провести «інвентаризацію» переліку медійних законопроектів, що готуються або знаходяться на розгляді в державних структурах, визначитися з приводу урядового проекту з роздержавлення ЗМІ та ініціювати проведення спільних з Держкомтелерадіо консультацій. Також він намагатиметься удосконалити Кодекс журналістської етики, розробити проект «юридичної допомоги» та знайти для нього фінансування, внести пропозиції до Верховної Ради про проведення парламентських слухань стосовно захисту свободи слова, розробити типовий проект принципів редакційної політики ЗМІ та взаємин із власниками.
Крім того, Наливайко обіцяє забезпечити фінансування виходу журналу «Журналіст України», оновити сайт спілки і навіть розглядає можливість відкриття інтернет-видання НСЖУ.
В межах журналістського фонду НСЖУ новий голова планує створити рекламне агентство, щоб розвивати рекламні можливості регіональних видань та телекомпаній.
Також Наливайко розмірковуватиме над створенням кадрового агентства при НСЖУ, обіцяє розробити систему навчальних семінарів, студентських практик, курсів підвищення кваліфікації та різноманітних конкурсів.Також він вивчатиме доцільність створення власної профспілки.
З міжнародних заходів він хоче брати участь у Мінському медіа-форумі країн СНД, організувати прес-тури в Грузію та Білорусь, забезпечити прийом делегації журналістів КНР.
Нагадаємо, 24 квітня делегати XII з'їзду НСЖУ обрали головою спілки президента інформаційної агенції УНІАН Олега Наливайка.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!