На YouTube набрали чинності нові правила щодо дитячого контенту
На відеоплатформі YouTube набрали чинності нові правила щодо дитячого контенту. Відповідне повідомлення з’явилося в блозі компанії 6 січня, повідомляє НВ.
У роликах для дітей тепер недоступна функція персоналізованої реклами і вимкнені коментарі. Також на каналах авторів дитячого контенту недоступні повідомлення, чат і Stories.
Згідно з оновленими правилами, всі творці контенту на YouTube повинні вказувати, чи призначений їхній контент для дітей.
“Усі користувачі, які дивляться контент для дітей, вважатимуться глядачами, молодшими за 13 років, незалежно від їхнього реального віку”, – наголошується в повідомленні компанії.
YouTube використовуватиме для пошуку дитячого контенту спеціально навчені алгоритми, проте виставлену системою категорію можна змінити.
Посилені заходи безпеки щодо дитячого контенту YouTube запровадив унаслідок рекордного штрафу Федеральної торгової комісії США на $170 млн. Тоді сервіс звинуватили в порушенні закону країни про захист конфіденційності дітей в інтернеті.
Нагадаємо, у 2019 році найбільш високооплачуваним YouTube-блогером за версією Forbes став восьмирічний Райан Каджи з доходом у $26 млн. На третьому місці рейтингу опинилася п’ятирічна Анастасія Радзинська із заробітком $18 млн за рік.
Help us be even more cool!