ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

На Волині кандидат у депутати використав логотип обласної газети для власної агітації

11.07.2016, 13:54

На Волині під час проміжних виборів до Вервховної Ради по 23 округу кандидат у народні депутати Федір Веніславський використав логотип обласного видання “Волинь-нова” для власної агітаційної газети “Волинь. Жити по-людськи”. Про це повідомив редактор “Волині-нової” Олександр Згоранець на сайті видання.

“У ці дні редакцію буквально забомбили гнівними дзвінками, чому це ми продалися одному з кандидатів по виборчому округу № 23? “Невже цей претендент купив вас, як роблять олігархи?”. На наше величезне здивування, розповідали, що по їхніх домівках (Ківерцівський, Маневицький, Любешівський, Камінь-Каширський райони) розносять безкоштовно газету “Волинь”, в якій ідеться про неймовірні чесноти одного з кандидатів”, – пише Олександр Згоранець.

Головний редактор видання наголошує, що “газета “Волинь-нова” не продавалася, не продається і не буде продаватися ніяким ділкам”. “А щодо хитруватого кандидата, який вирішив набрати кілька балів за рахунок випуску газети, логотип якої справді дуже нагадує наш… Ми ні в якому разі не хочемо привласнювати слово “Волинь”, але шрифт, яким воно написане, - особливий, авторський, зроблений на замовлення нашої газети ще в кінці минулого століття”.

У використанні логотипу газети Олександр Згоранець вбачає політичну гру, де редакція стає її заручником. “Звичайно, у цього кандидата знайдуться відмовки, що в їхньому логотипі нема слова “Нова”, нема журавлів, нема назви сайту www.volyn.com.ua, герб Волині не зліва, а справа… Очевидно, все це робилося з метою, щоб у випадку судового позову редакція не виграла процес. Зате кандидат привернув би увагу до себе. Ще й додав би, що газета, співзасновником якої є обласна рада (хоч ми за взаємною згодою вже кілька місяців у стані розірвання “шлюбу”), якою керує Ігор Палиця, хоче задушити єдиного чесного кандидата в нардепи. Тим паче, вчора мені на стіл поклали новий примірник нашого друкованого близнюка, де йдеться, що олігархи Коломойський і Палиця проштовхують у парламент своїх людей. До цих олігархів (будь–яких олігархів!) ми не маємо ніякого стосунку…”, – зауважує головний редактор “Волині-нової”.

Як зазначає “Громадське. Волинь”, факт недобросовісного використання логотипу газети кандидатом у депутати, самовисуванцем Федором Веніславським зафіксувала і ГМ ОПОРА. В одному з випусків агітки активісти знайшли результати соціологічного опитування щодо ймовірних переможців виборів по 23 округу, проведеного невідомою організацією. Згідно з отриманими даними, “30,6% респондентів надали перевагу Федору Веніслвському, 27,1% – Ігорю Палиці (не бере участі у виборах як кандидат), 13,3% – Людмилі Кирді, Сергію Булі – 8,7%, Юрію Кулачеку – 5,4%; Олександр Пирожику – 4,3; Тетяні Лишневець – 2,2%; Івану Вовку – 1,6%, іншим кандидатам респонденти віддали 1% голосів”.

Нагадаємо, проміжні вибори до ВРУ по 23 округу відбуваються у зв’язку зі смертю депутата Ігоря Єремєєва.

Фото - Громадське Волинь

 

Liked the article?
Help us be even more cool!