ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Мовний омбудсмен пояснив, як правильно оформити скаргу

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь просить відповідально писати скарги на порушення мовного законодавства. Про це повідомляється на сайті мовного омбудсмена.

“Для підвищення ефективності розгляду скарг просимо вас максимально відповідально підходити до процесу їх подання. Для оперативної обробки звернень щодо порушень закону про державну мову просимо оформлювати скарги належним чином”, – написав він.

Як правильно писати скаргу мовному омбудсмену

У скарзі необхідно:

  • зазначити прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання особи;
  • викласти суть скарги;
  • зазначити електронну поштову адресу (в електронній скарзі), на яку заявникові може бути надіслано відповідь, телефон або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

Скаргу, яку подали без указаних вимог, не розглядатимуть.

Як прискорити розгляд скарги та підвищення якості її розгляду:

  • вказати інформацію про суб’єкт (юридична особа, фізична особа – підприємець, посадова особа чи працівник тощо), дії або бездіяльність якого оскаржуються (найменування юридичної особи чи фізичної особи – підприємця, реєстраційні дані з державних реєстрів (ЄДРПОУ/ІН), контактні дані, відомості про конкретних посадових осіб чи працівників). Всі необхідні відомості містяться в рахунках-фактурах, накладних, фіскальних чеках, інших платіжних документах або в куточках споживача.
  • вказати дату, час, місце (адресу) події.
  • додати докази на підтвердження: фото-, відео-, аудіозаписи, будь-які інші фактичні дані, за допомогою яких можна встановити наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність особи в його вчиненні.

Водночас мовний омбудсмен звертає увагу, що скаржники для усунення порушення можуть звернутися до відповідних посадових осіб суб’єкта господарювання.

Куди скаржитися на порушення

Подати скаргу щодо порушення права на отримання інформації чи послуг державною мовою можна поштою (01001, Київ, провулок Музейний, 12, Уповноваженому із захисту державної мови) або заповнивши відповідну електронну форму.

Детальніше ознайомитися з рекомендаціями щодо оформлення і подання скарг можна тут.

Як повідомляв ІМІ, з початку цього року секретаріат уповноваженого із захисту державної мови отримав 280 звернень громадян про порушення мовного закону.

Liked the article?
Help us be even more cool!